Födelsedag

Nu sitter jag på bussen till Washington DC. Tar 4h så man kan ju passa på att blogga lite. Jag fick en iPad av Rachel som skaffade sig en mini istället. E ju hur praktiskt som helst att ta med sig så här. Ni vet ju att jag alltid har de senaste modellerna när det gäller mobiler...eller inte. Så mina kompisar har väldigt skoj åt att jag har en mobiltelefon från stenåldern, med lucka och knappar, och en iPad.

iPad är ju en drog, sen jag fick den så har jag inte somnat tidigare än 05 tror jag. Kollar tv serier på Netflix. Just nu är det nip/tuck som gäller, såg bara första säsongen i Sverige så nu kollas det för fullt.

Då ska vi blogga lite om oktober.
6 oktober så blev man återigen lite äldre.
På lördagen, dagen innan, så jobbade jag som vanligt. Sen blev det ut och käka på en koreansk restaurang downtown, Rachel hade bokat och fixat. (Här somnade jag i bussen, nu fortsätter jag skriva dagen efter.)
Vi var ett stort gäng. Jag hade valt ut vilka rätter som skulle vara på menyn. Sen hade de tom. fixat en personlig meny som synes.

 
 
Jadu Nina Back, här sitter vi mitt i New York. Som är min standardkommentar när vi träffas.
 
 
Natalie var glad.
 
 
Bästase och sötaste paret Brook & Rachel.
 
 
Rachel & AJ
 
 
Oksana & Sheila
 
Resten av gänget kom inte med.
 
Efter middagen så begav vi oss mot Legends, en pub/sportbar där vi ofta spenderar våra nätter. 
Vi fick ett långbord, Rachel och Oksana kom med rysk chokladtårta som Oksana fixat. Fint ska det vara.
 
 
Over the Hill. Ja, det är säger ju allt!
 
 
 
 
 
Grattis till mig, lite waste on me, men så går det till i New York.
Efter tårtan så dracks det drinkar så det stod härliga till.
 
 
Oksana, Kristen, Wunderkind som vi kallar honom (Adam), Natalie, Arturo som verkar lagom road, jag, en väldigt glad AJ och Rachel.
 
 
Alla barnen var glada utom AJ som var gladast.
 
 
Bästaste Arturo.
 
 
 
Jag, Betty, Rainer, Wunderkind och Nathalie.
 
 
Legends bästa bartender Peter, Rachel och jag.
 
Det var en toppenkväll som avslutades väldigt moget av mig och Wunderkind som körde sten, sax påse om nåra kvarvarande drinkar. Jag vann, inte till wunderkinds fördel som glatt fick dricka upp.
 
Jag fick en massa paket, presentkort på itunes, perfekt.
 
Söndagen spenderades i sängen tills kl. 20.00 då jag åkte till Rachel för att käka och kolla Merlin.
 
Det var en toppenhelg med superfina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0