Sverige

Da har man varit hemma en svang!
En hektisk men rolig vecka! Har farit runt och traffat kompisar och slakt! Hur kul som helst!
Det var en stor kontrast att komma till Orebro.
Bodde i mina foraldrars lgh i stan, de bor ju sjalva pa landet och e typ aldrig i lgh sa det ar perfekt for mig nar jag e hemma.
Kontrasten mot att bo i New York, staden som aldrig sover, till att bo i Orebro, staden dar inget ar oppet efter kl 22.00 och defenitivt stangt pa sondagar var stor!
Att lgh dessutom ligger i Ladugardsangen som ar som en spokstad gjorde ju inte kontrasten mindre, att lgh utover det ar i ett seniorboende gor heller inte kontrasten mindre!:))

Den har gangen hade jag valt att ta direktflyg till New York. Javligt skont, plus att jag skulle lande 13.05 och ha en lektion pa dansskolan 20.30. Sa jag ville inte riskera att missa nat plan vid ett byte nanstans.

Flog med KLM som jag gillar och det va bra som vanligt.
Va lite orolig for sakerhetskontrollen i USA. Eftersom jag varit dar sa manga ggr nu med kort mellanrum.
Men det gick lika bra som vanligt, de kollar mig mkt mer inom Europa.

Taxi till lgh, skont att vara hemma! For nu kanns New York som hemma.
Sen ivag till dansskolan och traffa Rachel!
Alla var glada och aterse mig, givetvis! :))) Och alla tyckte jag var sa snygg i haret, givetvis!!! Tack till fantastiska Jimmy Dahl!

Nu e d lor, har haft en massa lektioner idag. Skojsigt!
Nu blir det snart lite mat med Rachel + nara till kanske!
Sen blir det en tidig kvall och ta igen lite somn!

Sag att Loreen fan, fan va grymt! Da kanske man ska komma hem nasta var och ga pa final!!!

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0