Sista dagen, nastan

Har packat resvaskan, imorrn far jag hemat! Kanns ju sadar nar det var 26 grader igar och i Orebro e det typ 10grader! :)

Veckan som gatt har varit bra, jobbade mycket i lordags oxa. Ar tillganglig for bokningar mellan 11-18 och jag fick jobba nonstop forutom 30min. Sa d va bra!
Pa kvallen blev det  salsa mania party pa dansskolan sen utgang med Rachel och Franklin pa nan bar Downtown.
Sondagen spenderades som vanligt pa dansskolan tillsammans med Rachel, tranade salsa och hustle. Sen blev det mat i Hells Kitchen, som ar ett omrade och inte TV-programmet. Hells Kitchen e riktigt nice, restauranger overallt. Och som sagt, mitt liv har gar i matens tecken. Jag skulle kunna spendera ett ar har med att bara ga runt och ata pa restauranger! Igar blev det pasta med kyckling och en chokladtartbit till efterratt!:)

Nu ska jag snart till dansskolan for lite traning med lararna, sen lite lektioner ikvall! Imorrn ska jag oxa pa larar traning. Vi har Swing pa tis, tranar pa en koreografi som lararna gjort forut. Vi ska gora den igen. Ingen latt koreografi, det tog dem typ ett halvar sist att fa det att sitta bra.
Sjalva parkoreografin ar Fast Lindy, och det tempot ar inte kul! :)
Men javligt skoj nummer! Sa det blir till att avsluta med swing och personalmote imorrn sen blir det att aka till JFK!
 
Kanns konstigt att aka harifran nu! Men blir kul att komma hem och traffa familj och vanner!

Ha d bra! Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0