Party

Nu va det valdigt lange sen jag blogga! Men hinner ju inte, dessutom sa har jag ju inte internet hemma!

Senaste tiden har gatt i partyts tecken. Det ar ju danssparty varje kvall pa dansskolan, dessutom har vi en bar pa dansskolan. Sa ofta sa e lararna kvar tills stangning och sen spelar vi lite klubbmusik och umgas.
Har hangt pa nagra ggr nu, sa man lar kanna lite folk och sa.
Har blivit utgang efterat med Rachel och Franklin nagra ggr. De ar valdans trevliga och kanner mkt bartenders vilket ar praktiskt. Annu mer praktiskt med det ar att aven om koket har stangt sa fixar de till nat eftersom de kanner dem. Och jag ar ju alltid hungrig sa det ar trevligt, folk har ar for ovrigt fascinerade over att jag ater sa mkt!:))
Senaste partykvallen va skoj, hamnade pa puben ledgends som ar en Irlandsk pub som typ alla haromkring. Pizza, cider, sen efter de stangde ivag till en klubb som inte finns! Sen ivag och kaka kinamat pa ett  dygnetrunt oppet stalle och sen hem, hemma kl 08. GODNATT! :)

Annars har veckan rullat pa som vanligt, dans, skriva dokument for arb. tillstand.
Nina har tyvarr akt hem till Finland en svang, men hon kommer ju tillbaka snart! Men kanns konstigt och trist!
Har aven hunnit med en tur till Sockerbit, tog med mig Rachel och nu ar hon oxa besatt av det svenska godiset! :))

Den har veckan e det Workshop week pa dansskolan.
De har namligen en kryssning den har veckan, en del larare med elever aker pa en karibien kryssning 1 v, showar och har det bra.
Vi andra som ar hemma har workshops.
Ikvall ska jag kora min salsa aerobic och sen ska jag ha en latin klass, cha cha shines, dvs steg dar man inte haller i varandra!
Blir skoj!

Hoppas alla har det bra dar hemma!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0