Lordag

Lordag kvall!
I tors var det surprise fest for Rachel som fyllde ar, jag var hogst inblandad i att lura henne, och det gick bra!:)
Blev en trevlig kvall pa Legends! Rachel var overvaldigad och glad, sa det var hellyckat! Jag hittade min perfekta match for kvallen, en kvinna som oxa gillar att ata mkt, sa vi bestallde in allt mojligt! Det ar nat jag gillar med NY, att allt ar oppet jamt! Sa nar man ar hungrig jamt, som jag sa kan man ata jamt, som jag!:))
Nar folk hade tacklat av sa begav jag och Rachel och nagra till till ett koreanskt stalle, man fattar inte att det ar en klubb/restaurang foran man kommer in! De har stans basta chickenwings, det ar som ett underground place for chickenwings!:))

Blev en riktigt trevlig kvall och jag och Rachel insag igen hur glada vi ar att vi traffat varandra!
Vi ses varje dag pa dansskolan, och vi tranar mkt ihop pa alla steg i de olika danserna som skolan erbjuder plus att vi har satt ihop nagra koreografier till shower.
Sa alla ser oss som ett par, alla fragar mig hur det ar med frun och de fragar Rachel hur det ar med hennes make!  

Igar fre var det ratt lugnt. Pa kvallen pa Hustle partyt sa var det lite kalas for Rachel, hon hade kopt en stooor tarta! Jag och Shiela som skar upp och delade ut hade det  hektiskt, sa hektiskt sa att jag lyckades ga emot kanten pa kartongen som var full av gradde! Det lyckades jag med 3ggr! Gradde gor sig ju sa bra pa en bla skjorta och svarta byxor!:))

Idag lor sa hade jag bett om lite ledigt, jag borjar ratt tidigt pa lor annars. Men den har veckan e det inga klasser och typ inget folk dar.
Nar jag kom sa blev det fullt upp pa en gang!

Dels fick jag ett medelande fran Familjen Pojen. De ar pa besok i NY och halsade pa pa dansskolan, tyvarr var jag ju inte dar! Men tack iaf for besoket!:)
Sen fick jag snabbt hoppa in och ta Orientation Klassen. Det ar en klass for nya elever som e intresserade av att borja men som inte har borjat an.
Jag har hoppat in och tagit flera gruppklasser pa sistone och alla har varit sa nojda. De tycker att jag har san kontroll pa gruppen, och det forvantar de sig inte antagligen! For de tycker jag e sa humble, inte sa hogljudd som alla NY bor! :))) Men nu far jag ta alla mojliga klasser!
Det gick bra med den klassen, sa efterat dok nasta jobb upp!

Det ar flera olika utomstaende grupper som hyr lokaler pa dansskolan, bl.a. en grupp som ska utbilda sig att bli modeller och skadisar och liknande!
Idag hade deras danslarare eller nat ledigt sa da fick jag hoppa in!

- Vad ska jag lara dem?
- Vad som, salsa! De ar alla latinos, sa det passar ju!
- Ehh, ok! Visst, men da kan de nog ratt mycket salsa!
- Ja just det.
- Jag kor rumba, cha och nat!

Det kandes inte som att jag ville stalla mig och lara ut for salsa for en grupp latinos!
Gruppen bestod av personer i aldrarna 7-47! Det ar ju sa praktiskt!!!
Men det gick bra! Vi borjade med rumba, de coola latinokillarna i kebba i 18ars aldern va impade. Dock forsokte de testa mig.

Cool kille i kebba - Det ar samma steg som bacchata ju!
- Nej inte riktigt!
- Jo, jag kan bacchata!

Tjej - Ahh, han kan nog det ocksa!
Cool kille - Jo, det ar bacchata. Jag kan det!

Lampligt sa dansade jag med en tjej just da!
- Du menar sa har, det har ar bacchata! Eller hur?!
Till allas applader och skratt!
- Eh, ja du har ratt! Cool man, cool!!!

:))

Det gick bra, va skoj! De mest intresserade var grabbarna!
Efterat sa nara att det var den roligaste klassen de haft och att de inte hade sett de andra le sa mkt nan gang!
Sa nu kan man lagga till det pa meritlistan!
Nan gang ska jag ta kort pa en tjej som tranar dem hur de ska ga pa en catwalk.
Jag e lika fascinerad varje gang jag ser henne!
Hon ar ca. 2.59cm skulle jag gissa pa!

Nu sitter jag pa internetcafet, ska snart tillbaks till dansskolan och ga och kaka med Rachel och en kompis till henne! Blir nog sushi tror jag!
Det ar bra, kl ar inte mer an 7, det innebar att jag nog kan ata en gang till ikvall!! :)))

Hoppas ni har det bra dar hemma!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0