Happy Easter! What?

Nu har det gatt en vecka igen.
Har varit en ratt lugn vecka, inte sa mkt pa danskolan.
Min senaste klient har iaf kopt ett nytt lektionspaket med mig, 40 lektioner for valdigt manga $$$$!
Annars har det knallat pa, vardag aven i New York.
Har dansat mycket med Rachel, vi utbyter kunskaper och tranar pa de olika danserna och vilka steg som ska goras i vilken niva och sant.
Sen haller vi pa att satta ihop en dans sa vi kan gora uppvisning med pa Guest Nights och sant. En sang som borjar som en cha cha sen e det ett break i mitten och sen gar det over till salsa. Passar oss perfa!!!
Rachel e underbar pa alla satt, sa det ar toppen! Nu ar hon dock bortrest i flera dar, och Nina ar sjuk! Inte ok! :)))

Idag har jag varit pa dansskolan, fick snabbt hoppa in och ha en privat for en larare som blivit sjuk!
Sen varit med pa lite klasser.

Nu ska jag nog aka ner till Sockerbit och kopa lite godis, med betoning pa lite. Det ar Guest Week nasta vecka och jag vill inte glida ut pa golvet med biafra magen!
men har hallt mig ifran chips nara dar nu iaf.
Man kan undra varfor jag inte kan ata pa en lagom niva istallet. Na jag kor 2 pasar om dagen i 1v sen haller jag upp 1v. Genomtankt!:))

Men ikvall blir det nog godis och kanske kinamat, har ni vagarna forbi sa kan jag rekommendera kina restaurangen pa St. Nicholas Place, dar jag bor!:)) Valdigt gott!

Sen funderar jag pa om jag ska fira pask och hedra Jesus genom att tvatta klader ikvall!
Eller sa blir det imorrn!

Imorrn blir det iaf en heldag med att sitta och skriva dokument infor arbetstillstands ansokan.


Va mer kan jag beratta!

Jag inser att jag borjad kanna mig hemma har, for jag stor mig pa turister. Nu stor jag ju mig pa alla mojliga manniskor, som ger mig anledning till att stora mig pa dem forstas! :)
Men precis som det star i de turistguidebocker jag har, stanna inte mitt pa trottoaren!
Och det HATAR jag aven hemma i Sverige! Tror man att man ar ensam, antagligen inte! Vand er om forst!
I New York e man garanterat inte ensam pa trottoraren! Man far val for fan stalla sig at sidan och lasa sin karta, inte mitt pa trottoaren!
Na nan matta far det va!!! :)

Nu ska jag nog kolla Tradera! Maste halla lite koll dar oxa! E mkt skor och annat som gar mig forbi nu, vill helst inte tanka pa det! :)))


Hoppas alla har det bra dar hemma!


Glas Pask!

Underbar


Min favvobild!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0