"Nu kommer bögarna"

Igår fredag så skulle vi showa på Folkets Hus i Örebro, alla ungdomsgårdar i stan hade nån gemensam fest för tjejer. D kändes lite sådär fel krets å showa för, inget emot just dem! Men vissa grupper å dragshow går inte alltid ihop.
När vi kom dit så va d första man hörde "Nu kommer bögarna!!!"
Tack å hej känner man då, d här blir bara miffigt å d kommer sitta å skratta å så! Vilket inte gör mig nåt egentligen, men det är roligare å showa när det är bra publik!
Men de tjejerna som sa så fick tydligen en utskällning å sen va d bra!

Sen körde vi igång å vissa nummer gick inte hem, va inte deras humor å så! Beroende på att de va rätt unga! Men i övrigt så jubla de massor å d vart riktigt skoj! Så d va toppen!

Sen va Gurra tvungen å åka till Frövi å lämna tillbaks sin pappas bil så jag åkte bakom med min vita pärla å vi brände upp till Frövi å sen tillbaks i min bil. Man kan åka till Frövi på en kvart!:)

Sen gick vi alla till Strömpis, va inte så värst kul! Men men...det är som jag sa! Ibland är det roligaste med att gå ut på krogen när man får gå hem å köpa pizza på vägen!:)
Nu blev d iofs Hålet i Väggen, Zingo blev överlycklig när han fick hamburgare till nattmat!:)

Kl 14 hade vi ställt klockan idag så vi skulle hinna å åka till Systemet å köpa lite viiiin. Gustav skulle ju alltid ha kunnat sova till kvart över aldrig! Ikväll ska vi till Lotta, Micke e här å de ska bjuda på middag! Sen blir d väl utgång! Antar Strömpis.

Gustav tog nyss the White Pearl å drog till frövi en snabbis, fick sms nyss "Jävlar va pigg den är!!!"
Jojo, så är det så ni vet alla ni som skrattar åt min gamla kärra!:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0