Sondag igen

Nu har jag inte bloggat pa en vecka tror jag.
Vad har hant, inte en aning. Dagarna gar sa fort.

Har inte fatt nara fler fasta klienter, men flera som tagit provlektioner. Men det va inte riktigt som jag trodde, att alla larare alltid lyckades fa fasta klienter efter att de haft en forsta lektion. Men de vill val att jag ska ga ut hart. Men nu har jag iaf provat att va lite ner New Yorkig och hoppa pa folk och pusha dem att ta privatlektioner med mig. Lyckades med en igar pa salsapartyt, tror jag! Jag gar ju hem sa aldre damer! :))
Hoppas att det borjar lossna lite mer sa blir det bra. De har tryckt upp lappar med bild pa mig och info. Sa sanna passar jag pa att dela ut och gora reklam! :)

I veckan sa var det guest week, det ar var tredje vecka, tis-tors. Da far kunder ha med sig gaster som far en egen kurs sen far de vara med pa partyt. Plus att lararna brukar gora lite shower.
Jag och Ly, en av lararna gjorde en rumba, till vilken lat da tror ni fran Dansskolan. Maud, en gissning??

Satisfy my soul!!!
:)

Alla tyckte det var sa vackert, de ar inte sa vana att se International Latin sa de var overvaldigade! Sa det ger ju givetvis mojlighet till kunder!

Veckan har varit bra, var jattefint vader i borjan. Jag och Nina passade pa att kopa mat pa Charlies och satta oss vid Bryant Park. Som ar bakom New York Library. For er som ar Sex & The City fans sa var det dar Carrie skulle gifta sig.
Har toktrevligt med Nina, det ar nan mening med att vi bada ar har samtidigt pa samma stalle.
Vi har redan planerat vara liv har, sa fan om jag inte far arbetstillstand.

I fre kvall var det Hustle party, dessutom sa fyllde en kund ar. Sa hans fru som for ovrigt e hur trevlig som helst hade fixat tarta och bjod alla pa. Trevligt trevligt!

I lor jobba jag pa dansskolan sen hem och fixa iordning mig!
Har ju inget som matchar med mig. Men valde iaf en blarutig skjorta! Springer ut i vardagsrummet och ska anvanda strykjarnet, namen va roligt, det var nat skit pa det sa vips sa var det flackar pa kragen!

Kasta i tvattkorgen!!!

Det fick bli en rodrutig istallet!

Sen ivag till t-banan, D taget till Herald Square (vid danskolan) byta till Q taget till Union Square, 14th street 5 av. tror jag. Ostra Manhattan.

Dar motte jag Joel, Nina och Bari.
Vi gick till en restaurang i East Village som heter 7 A. Jag kaka pasta, saaaaa gott. Och till det ett glas rose.
Sen gick vi till en klubb dar fullkomligt usla gogodansare stod pa baren.
Vi tog en drink och sen drog Joel & Bari hem och jag och Nina vandrade vidare.
Bada gillar att bara ga runt och se och upptacka, kolla in stallen. Vi valde en bar som hette Ugly Kitchen. Det var riktigt trevligt, dar blev det lite dricka och sen satt vi och snacka till halv 3.
Som sagt, det ar nan mening med att vi ar har samtidigt!
Nar vi fatt vara visum, inte om utan nar, sa ska vi leta lgh ihop. Antingen nagolunda centralt i Midtown eller sa West Village, eller kanske East. Haha...men vi har lite planer. Sa det maste bli sa for det ar meningen!
Ar javligt glad att Nina ar har, vi forstar varandra hur bra som helst och kommer ha askul nar vi far egen lgh!

Igar var det ju St. Patricks Day, vilket aven ar kallat Vomiting Day. Jag och Nina var nog de enda som var nagolunda nyktra igar. :)

Idag sov jag till 13, sen prata jag lite med mamma och pappa.

Nu e d internet cafet och snart ska jag till dansskolan och trana med en som heter Rachel. Det har ar ju min enda lediga dag, men ska trana lite iaf. Rachel e grym pa salsa och hustle framfor allt. Hon ska oxa bli larare.
Sa vi ska utbyta kunskap. Blir kul!

Sen funderar jag pa om jag ska till Christopher Street till den svenska godisbutiken!

Ikvall blir det nog kinamat, har ett jattebra kinastalle vid lgh och ett seafood stalle oxa, sa jag har det bra!

BTW, gick forbi nan dvd butik som skulle sla igen, kopte 4st Will & Grace sasonger for mindre an 300 SEK.D va val bra!:))

Ha d bra!



Jag och Nina vid Bryant Park.






















 





































Kommentarer
Postat av: Annie

Hm...du har väl inte glömt dina gamla tanter i Svedala :-)

2012-03-18 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0