Lite bilder!

Jag ar en tjuv, sa ar det!
Jag stjal bilder av Nina Back!



Pa Herald Square. 34:th Street korsningen Broadway och 6av.
Till vanster sa ligger Macy's. Varldens storsta varuhus. Om man fortsatter rakt upp sa kommer man till Times Square. Typ 50m till hoger sa ligger dansskolan och aven Empire State Building.
Maud, ser du den fargglada fasaden till hoger!! Dar har du Desiqual! :))


Varen ar har

Traden blommar pa Herald Square, varen ar har! Har varit 22-23 grader.

Bryant Park

Lunch i Bryant Park. Kanske inte ser sa gott ut men det var det!:)


Bilder av den fantastiska Nina Back! Aven kand som min finska kompis!:)


Igar var det fredag tror jag bestamt. Jag ar inte sa saker, dagarna rusar forbi, sa aven chipspasarna denna vecka! Smal kan man va en annan gang! :)
Igar kvall sa hade jag lite lektioner sen var jag med pa nagra ocksa. Aleksandra som en tidigare varldstopp dansare inom latin ar tranare har, hennes klasser ar allt man kan onska och lite till. Passade pa att ga pa hennes rumba lektion. Mycket info men valdigt kul och larorikt!

Pa kvallen sa var det Hustle party.
Jag och Nina dansade och ovade pa turer vi lart oss. Sen blev jag kvar ratt lange, hustle e kul nar man lart sig  det. Rachel lar mig massa och sen provar jag det pa lyckligt ovetande elever!:)
Var en kille dar igar som ar nan mastare i Hustle, herrejavlar vad man kan gora om man kan Hustle. Haftigt!

Efter partyt blev det mat pa vanliga stallet, en harlig blandning av pasta, kottbitar, och en klyftpotatis! Och en chipspase!

An sa lange ar jag schemalagt fran kl 11 pa lordagar, men det aldrig nat att gora da. Sa ska be om att komma lite senare i fortsattningen.
Nar man somnar typ kl 03 fre natt sa ar det ingen hojdare att ga upp typ 9. Men men!

Idag var jag med pa Orientation class. Det har de tis och lor, det ar for nya elever som ar intresserade av att borja.
Ofta sa bokar de introlektioner direkt efter och da passar man pa att sta dar och vara trevlig och roffa at sig dom lektionerna. Sen ar det ju ingen nackdel att det ligger lappar om mig pa hela disken nar de ska bestalla lektioner.
Idag hade jag 3 sanna lektioner. Fick 1 ny klient av dem, antagligen kommer 1 av de andra ocksa anlita mig och kanske den 3e om jag smorar lite! :) Vilket jag gjorde pa salsa partyt efterat! Sa nu kanske det borjar lossna!

Nu sitter jag som sagt pa internet cafet, ska ga runt lite pa stan for klockan e ju inte sa mkt. 18.20.
Sen blir det att aka hem och kopa kinamat och sen kolla Will & Grace boxarna. Och forhoppningsvis somna nagolunda tidigt!
Imorrn vantar en dag i skrivandets tecken! Ska traffa Nina och skriva pa dokument infor arb. tillstand ansokan.
Langtar inte, eller jag langtar efter arbets tillstand men inte efter att skriva allt.

Maste nog ocksa kopa nan chokladtartbit eller nat, det var lange sen! :)

Hoppas alla har det bra dar hemma!
Saknar er alla!

Foresten vet ni, jag ar i New York!!!! Fi fan va nice!:)


kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0