Fredag

Dagarna gar sa sjukt fort! Nu ar det helg igen!

Igar var det sol och typ 22-23 grader varmt! Jag och Nina bestamde oss for luncha vid Bryant Park. Vi plockade ihop var egen sallad pa ett sant dar matstalle jag pratat om!:)
Givetvis var det packat med folk vid Bryant Park, men vi lyckades hitta en plats vid en fontan! Underbart att sitta i solen i New York med en god van och bara njuta!
Jag ar sa javla glad att jag fick den har mojligheten, har ju velat dra ivag i manga ar.
A antligen sa ar det sa!
Nu borjar nasta bekymmer att lyckas fa arbetstillstand! Myndigheterna har ar inte nadiga! Vet inte riktigt hur jag ska lyckas, men det maste ga! For nu ar det har jag vill bo tills vidare!

Jag ska borja skriva alla dokument nu, blir antagligen en skrivardag pa sondag ihop med Nina. E galet mkt som maste fixas.

Igar kvall sa var det sk. showcase kvall, elever som tranat med en larare och satt ihop en show visar upp det och dessutom ar det sk. Heats. Elever som kanske ska borja tavla dansar med sin larare, en forsta smak av hur det ar att tavla och dansa infor publik.
Alessandro en rolig och galen kille har ville dansa salsa med mig i salsa heatet. Ja visst.
Det ar lustigt har, for pa kurserna om det ar for manga killar sa dansar ofta killarna tjejstegen. Sa det ar inte sa konstigt har. :)
Vi dansade pa, det gick lite hur som helst. Men de va la skoj. :))
En kul kvall, med manga duktiga elever som far sta i rampljuset och som man ser njuter av stunden. Det ar harligt!

Nu ska jag snart till dansskolan! Ikvall blir det lite traning med Rachel, en tjej som ska bli larare. Vi utbyter kunskaper, hon ar grym pa salsa och hustle. Sa snart ar jag oxa det!

Ha en bra helg!!!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0