London Dag 3

Dag 3, onsdag!
Blev lite sovmorgon. Idag var det dansfri dag, på onsdagen är det uttagningar i Standarddanser, å det vill man inte sitta en hel dag å titta på kan jag säga!
Så vi började dagen med att åka till Blue Water, ett stoort shoppingcenter, som ligger nere i en stor grop!
Om nån undra!
Vi delade upp oss å gick runt, Knut hann hitta massa innan vi hunnit hitta något!:)
Sen hittade jag massa billigt på Body Shop, va galet billigt! Så billigt att jag va tvungen å gå tillbaks å fråga igen, kunde det va så billigt! Om man köpte 2 Body Butter så fick man på köpet 4st duschtvålar. Å body buttern kostade typ 60kr mindre än här, så jag köpte givetvis, gick på typ 250kr men allt va värt över 600kr om jag köpt det här! Nöjd! Dock insåg jag att det här måste jag stoppa ner i Fredriks väska, för jag hade ju inte så mkt till godo!:)

Sedan blev det inte jättemkt mer shoppat faktiskt! Men hittade en jacka, har ni sett mig sen London så har ni säkert sett jackan!:) En tjockjacka, men inte toktjock! Fredrik å Knut köpte oxå jackor, va oxå galet billigt. Å så blev det lite linnen oxå, å tillslut ett par skor! HURRA!
Som det va ett märke på, så Knut såg till att jag fick rabatt på dem, TACKAR!
Sen såg Knut ett par fruktansvärt fula one pice som han tyckte vi skulle köpa, som nån elvis outfit, å så fanns det nåra som va som tyå en tuppdräkt! Tanken va att vi skulle göra nåt kul nummer i dem, jag kom bara inte på vad det skulle va så vi köpte inte dem!
Medan vi står i kassan så kommer en dam med ALLA dessa one pice å köper! Undra till vad!

Hittade oxå en snygg tshirt som man var tvungen å ha!:))

Blev lunch på shoppingcentret å sen begav vi oss mot London.
På vägen så hörde Knuts tidigare danspartner Tone av sig å de bestämde å ses, kul för dem som inte ses så ofta. Så jag å Fredrik hoppade av å hoppade på en buss å åkte å hoppades att vi skulle komma någolunda rätt.
Nu hamnade den inte riktigt där vi trodde! Men men! Spelar rulle!

Jag ville mest gå runt lite, har inte varit i London så.
Vi tog tunnelbanan så vi till Oxford street. Sen började vi traska neråt mot Hyde Park. Såg bästa tattueringen ever, en kille som va cykelbud kom farandes mellan bilarna. På vänster vad hade han tattuerat : FUCK
På höger vad: TAXIS

:))

Vi gick ner till Hyde Park å gick runt lite, kul å se!!!

Sen gick vi tillbaks, in i nåra butiker men shoppade inget faktiskt!:)

Knutte kom å hämta oss runt kl 18. Sen blev det lite guidening i London av Knut. London Eye, Big Ben, å en massa mer.
När vi kom tillbaka så åkte vi till ett område med massa restauranger, i närheten av hotellet. Vi hamnade på ett tapasställe, med en inkastare av rang! Han pratade om allt å inget, dock fick vi säga till han att gärna hålla menyn stilla när vi skulle läsa!:))
Sen blev det mat, mkt mat! Å jag älskar ju tapas å kan äta rätt mkt sånt, så bring it on! Va smaskigt värre!
En trevlig middag igen!

Sen blev det hem å snarka en stund!!!

Mot stan

På bussen mot London city!

Hus

Hus!!! Jag kommer bli en stor känd fotograf!

Nånting

Ehh, ja!

Välkommen!

Då va vi framme på Oxford Street!

Hyde Park

Hyde Park!

Jacka

Jackan
Tavlan köpte jag inte!

Kängor

Kängor!!! Riktigt nöjd!

Tadaa!!

T-shirten!!! :)

Ja det var nog det om den dagen!

Tack å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Är inne o tittar till dig lite...vafan känns ju som du varit borta hur länge som helst...hur ska det bli sen????

2012-01-13 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0