FP 2009

Under våren 2009 så repas det inför en ny sommarshow på Strömpis.
Maggan är med igen å nu är det för att stanna!:)
Vi repar som galningar under våren, sista veckorna innan premiären så är vi ganska trött på varandra faktiskt!:)))
Dagen innan midsommar så ska vi till Oslo och deras Pride, Skeive Dager, där vi ska showa. Norges bästa dragshow grupp Great Garlic Girls har show och har ordnat en dragshow kväll, och vi var inbjudna, väldigt kul!!!
Det blev premiär för nåra av de nya numrena då!
Dagen innan vi ska åka så är skräddaren inte helt klar och har tyvärr råkat glömma en grej till sysmaskinen så jag hämtar min å där sitter vi å syr till kl 6 på morgonen å kl. 7 åkte vi till Oslo! Jag är inte glad eller trevlig när jag är trött å irreterad, för er som inte var med!

Showen i Oslo gick både bra å dåligt! Men det va jävligt kul å mkt nya roliga nummer! 2009 så blev showen nåra nivåer bättre än tidigare.

Sommarshowen va jättekul, nu kändes det mer som 2006 igen, äntligen!
Det var en bra show å många nummer som va kul å göra!

Just, vi blev ju utsetta till årets drag 2009 på QX galan! Jävligt kul! Har varit nominerade 3ggr.
Gustav, Jimmy, Thomas och Robin som var med i FP tidigare, uppträdde på QX galan ihop med Charlotte Perrelli dessutom! Va rätt häftigt!

2009 var ett kul FP år, när året närmade sig sitt slut så planerades det för nästa års sommarshow, och en ny dansare, den fantastiska Alexander Fjellner!

Så såg vi ut då

Det var då det!

jojo

Whitney, Amy och Liza i Oslo!

Malena

Thomas i sin grymma tolkning av Malena

Alcazar

Alcazar

Rybak

Alexander Rybak med städtanten
Det roliga här är att både Kaj och Thomas inte har peruk utan sitt riktiga hår!

Ugglas

Kaj var en rolig Caroline Ugglas.

Jag jag jag

Bakgrundsdansare till Malena! Jag ser hur dum ut som helst när jag står bredvid Gustav i detta nummer, som en liten unge typ! Som tur är han inte med på denna bild!

:)

Maggans bejublade Tabitha nummer!

Jaha

Madonna till har adopterad ännu en ny liten svart unge!

Arg liten Eva

Lilla Eva är arg!

Nakenchock

Å det här var ju året då jag blev plåtnisse!!!:)

Finale

Finalen

Jag & Lulu

Jag och Lulu

Jag & Lisa

Jag bästase och sjukt snygga Gurrisnurr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0