Del 2!!! Lika bra å bli med på riktigt!!!


Jaha, å nu då???????
Nu hade jag ju varit med och hjälpt dem i Piteå och även i Gbg, nu då??!??!?!
Ja, va fan det va ju lika bra å va me! För de hade ju inte fått tag i nån annan dansare, å de ville att jag skulle va me, å det va jävligt kul. Däremot så vet jag att jag sa att jag inte ville showa på krogar i Örebro, inte än!
Däremot så had e FP under nåra år satt upp show i Folkets Hus i metropolen Askersund.
Danne är ifrån Askersund, eller snarare Skyllberg.
Så även i år, 2004 alltså. Nån gång på hösten!
Det kan man kanske tro att det ska va lite svårsålt, inte då. Utsåld på en gång så det blev å köra en extraföreställning tidigare på dagen, utsåld den me! Tufft!
Showen heter One Life. Showens öppningsnummer är till låten One Life från Eurovision samma år.
Det var spännande och mycket jobb, kläder och design gillar ju jag och jag ville gärna ha lite finger med i spelet gällande mina å Dannes kläder. Så jag ville att vi skulle sy våra kläder hos Jan Björk, som är en grym skräddare. Han har sytt danskläder till killar i många år å jag känner han väl.
Så han sydde kläder till oss, så att våra blev proffsiga oxå! Å så sydde jag och Mia en del oxå. Var kul!

Jag hade inte så mkt nummer som Danne. Och inga ensamnummer tror, ville inte ha det! Torgskräcken!
Hade mkt kompisar som kom å mamma å pappa, vilket var häftigt!

Här e lite bilder från the old days!

Fashion Pack 2004

Jag 2004

Jag har en tendens till att få rätt stirrig blick!!!:)

Daniel 2004                                                                           

Linnet som har symbolen som Cher hade som sin logga då är strassat av Roger, för hand! Ett helvetes jobb som kräver precision och tålamod som de flesta inte besitter!

Bästisar

Sailorboybästisar!:)

Tanig!:)

Så små så!:)

Biff!!!

Jag va biffig redan då!:)))

Come on!:)

Showen blev succé! Och det här var ett startskott på en ny era för FP. Början för en konstellation som under några år skulle plocka upp Fashion Pack till toppskiktet i branchen och turnera runt mkt!!!
Det var det om 2004!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0