På torsdagar går man på Fashion Pack!

Så är det, va gör man annars en tors i Örebro!?????!
Fast ikväll hade jag inte tänkt å gå på Fashion Pack!:)
Men så hörde Thomas av sig, han å hans kille Lucaz va på väg hem till Sthlm å åkte via Örebro å ville kolla in showen. Va jättelänge sen vi sågs, så det ville jag ju givetvis!!!
Fullbokat inne på Strömpis, vilket är superkul för grabbsen att det är så poppis, så vi tog uteserveringen. Jag beställde som vanligt Cesarsalladen! Smaskigt!

Vi fick rätt bra platser när vi kom in på Strömpis, och fick frågan ett antal ggr som vanligt om varför jag inte var med längre! Jag ska trycka upp små lappar med en förklaring och färgglada bilder till det som jag kan dela ut i fortsättningen!:)

Vi fick iaf bra platser förutom att en jävla skata trängde sig in. Hatar det, man får väl fan fråga om man kliver in fram för nåt när halva showen gått liksom!
Men Gustavs pappa röt till då, för övrigt är Michael Lagerträd, en fantastisk pappa! Nu kan jag blogga om Gustavs föräldrar lite! :-D :-D :-D
Eller jag har ju inga personliga erfarenheter av det. Men jag är ju kompis med Gustav. Och hans föräldrar Micke & Eva är helt underbara föräldrar!
Sånna föräldar som varje hååmååsexuellt barn skulle behöva ha till föräldrar!!! Helt otroliga är dom! Dom ställer upp i vått å torrt å står för den Gustav är fullt ut. Vilket ju är en självklarhet, men inte för alla föräldrar tyvärr!
Jag blir verkligen jävligt glad å lite rörd varje gång jag träffar dem och Gustav ihop, för det syns att de är stolta över han å älskar han, å just att det är en självklarhet för dem!!! Det är häftigt å se på nåt vis!!!

SÅ DAGENS ROS GÅR TILL MICHAEL & EVA LAGERTRÄD!

Men iaf, idag va alla tillbaks på scen å Maggan va med i lite fler nummer. Så allt kändes som vanligt, va en riktigt bra show idag!

Gustav Borehed som Kungen är bland det bästa, hans kroppsspråk och mimik är underbart!

"Här bland trädens gröna höjd"

"Å så vänder vi på bladet å va hittar vi väl där"

De sekvenserna med ihop med hans artisteri är underbara!

Så åter en trevlig kväll!
Nu blir det sängen för att jobba dubbelpass imorrn, 7-21.30.
Tack å godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0