Gamla goda vänner...

som man inte träffar så ofta, en sån är Dette!
En tjej jag lärde känna för typ 8år sen eller nåt sånt. Kanske e mer!
Då umgicks vi mycket! Hade hur skoj som helst.
Sen har det bara blivit mindre, mest mitt fel för att jag aldrig får arslet ur vagnen å bestämmer träff! Men nu har vi sagt det hur många ggr som helst att det ska bli av å så blev det idag!
Va jättekul å ses, satt hemma hos Dette å snackade en massa. Å man insåg verkligen att det va länge sen vi träffades!
Dette bjöd på ris å fläskfilé gryta, smaskigt värre!
Sen blev det ännu mer snack, precis som förr! Då brukade vi ligga i Dettes säng å leka med varandras hår å snacka skit i timmar! Idag hade jag inte tvättat håret så det var tur att det inte blev nåt sånt idag!:))
Va en himla trevlig kväll å nu ska det inte dröja 3år till nästa gång vi ses!:)

På vägen hem så va jag ju tvungen å svänga förbi Ekershallen, kunde ju va nåt som va bra å ha!
Blev inte mkt! Men köpte Tofu glass, å ska smaka den JUST NU! Så det här blir en recension av glassen i realtid! Eller nåt!
Nu ska vi se!!!

Fan så god!
Ingen skillnad mot vanlig ju! Att rekomenderas, om man nu är laktosintolerant t.ex.!

Mums!

Glass i stora lass!

Dette

Jag å Dette för ett antal år sen kan man säga!

Kommentarer
Postat av: Dette

Instämmer heeeelt... SÅåå mysigt att ses igen och du det där med att ses oftare och pilla håret och snacka skit det får vi allt ta upp igen tycker jag! :)



Uuu den bilden var inte direkt purfärsk... Nästan så vi ser unga och oförstörda ut på den! ;O

2011-01-02 @ 23:09:14
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0