Fashion Pack final!!!

I torsdags var det Fashion Pack final, å vilken final! SKÄMS PÅ ER OM NI INTE VARIT OCH KOLLAT I SOMMAR!
Det var mkt folk å bra stämning! Märktes innan showen att killarna var laddade när jag snackade lite med dom!
Å det blev en grymt bra avslutning, Premiären, 4e eller om det var 5e gången och finalen var bästa showerna!

Alla spelade ut lite extra å jag skrattade som vanligt väldigt mkt och högt, jag skrattar ju inte så vackert när jag skrattar som jag gör på riktigt. Skrattar ofta lite mer dämpat för å ta bort det värsta, men under en sån här show går det inte!:) En dam vid bordet bredvid blängde irreterat. :)

Måste ju sammanfatta lite!!!

Primadonnan

Thomas. La Johansson
Sicken man, sicken kvinna!!! En kille som är född till artist! Han har en otrolig scennärvaro och en fantastisk publikkontakt. Denna showen var jag glad att Alex fått honom att dansa mer än i tidigare shower. Jag har alltid velat se lite mer av Thomas, lite fler sidor som jag vet att han kan. Det fick man i år tycker jag.
Alltid klockrena mimningar, alltid naturliga röresler.
En sann stjärna på artist himlen!!!


Prinsessa

Gustav Lagerträd
Gurrisnurr kliver uppåt för varje show! Vad ska det bli av den pojken!?
I denna show har Gustav lyft sig otroligt mkt, inte kirurgiskt alltså.:)
Jag tycker han spelar ut mkt mer och visar prov på ännu fler karaktärer och roller. Hans dans är som alltid grym!
Han har en ännu starkare glöd i ögonen och levererar mer än nånsin.

Always in my heart



Magnus "Maggan" Berthelsen
Maggie Star även kallad, inte för inte! Precis som Thomas så är han teaterskolad. Vilket syns!
Maggans mimik och minspel är som ingen annans.
Den här showen är i mina ögon perfekt för Maggan, alla hans nummer känns helt rätt och perfekta för honom!
Som sagt, Flygvärdninnan i mitt hjärta, hos henne vill jag bo säger jag bara!

Alexander


Alexander Fjellner
Min stora idol! Jo typ!
Jag är så impad av Alex, han har jäkligt bra kroppskontroll vilket jag impas av.
Han ser alltid lugn och avslappnad ut, förstår inte hur!:)
Alltid cool, skön, glad attityt på scen med bra publikkontakt.
Han är en danskapten av rang!
Skulle kunna skriva hur mkt komplimanger om han som helst!:)

Kungen helt klart!

Gustav Borehed
Vilken artist! OJOJOJOJ! Så impad!
Gillar att han totalt orädd går ut på scen tillsammans med t.ex Thomas som har jobbat i artistbranchen i lika många år som Gustav är ungefär, och ändå kör järnet och tar plats och äger scen!!!
Tolkningen av Kungen är oersättlig!
Gustav gav allt i varje nummer och det gav resultat. Han kunde leverera.
Nu ska han utbilda sig i Gbg. Får nog snart se honom på musikalscenerna!

Thim

Thim Lohse
Så hade jag mer än gärna dansat oxå! Snygg snygg dansare, menar stilen alltså. Att han är snygg snygg i övrigt behöver man väl liksom inte påpeka!:) Med ett leende som får skulle kunna få Antarktisk å smälta på nolltid!
Han fixar alla stilar galant, från att dansa hårt, kantigt och kaxigt till att dansa graciöst och vackert.
Thim ska nu utbilda sig på Balettakademien. Han kommer oxå gå långt, var så säker!

Bilderna är tagna av Kalle Jungme och stulna av mig!
På tal om her Jungme. Han och Jimmy Strandberg är de som klipper och fixar ihop showen! De gör också ett grymt bra jobb och ska inte glömmas bort!!!

Årets show var den bästa ever enligt mig!
Anledningen till det är att den är väldigt genomtänkt och fram för allt att ALLA har en perfekt plats och roll genom hela showen!
Man har valt helt rätt karaktärer för alla och fått ihop det. Det är nämligen inte alltid det är så lätt.
Det kanske är en omöjlighet att en person kan göra 2 nummer efter varandra fast det är just den personen som passar bäst i de nummrena. Men då får nån annan göra det ena, å givetvis gör den det galant.
Men i år, passa alla perfekt!!! Det slogs jag av från första gången!
Väldigt välarbetat show! Alex som danskapten har nog varit perfekt! En väldigt seriös man som har förmågan att få koreografier och nummer att bli det som de är tänkta att bli!

STORT TACK FÖR EN FANTASTISK SHOW!!!


I extranummret på finalen skulle jag, Kaj å Jimmy vara med som en liten specialare.
Min bästa kompis Lotta var med, å Lotta e ju ett stort Fashion Pack fan å ett stort Robert fan!:)
Å jag hade på nåt vis snackat innan om att jag kanske skulle va me, men sen fick jag henne att tro att det va en missuppfattning. Hehehe...höll på å skita sig flera ggr.
Så hon blev förvånad å väldigt glad när vi 3 dök upp på scen!

Sen hade vi en liten överraskning till gruppens påklädare Roger Karlsson!!!
Jag pratade med Thomas om att vi borde samla till en present till Roger å ta ut han på scen å tacka honom till folkets jubel, å det tyckte givetvis han oxå.
Så alla i den nuvarande gruppen plus jag, Kaj å Jimmy samlade.
Hela 27kr fick vi ihop!!!

Nä, lite mer blev det.
Så Roger fick kliva ut på scen, vilket inte Roger älskar!:) Men nu blev han nog glad, hoppas vi!:)))

Har ju skrivit att jag ska berätta för er om Roger å hans fantastiska arbete! Så det ska jag göra nu! Tar det i ett nytt inlägg så blir det lite mellanrum!!!

Kommentarer
Postat av: monica

alexander fjellner är min dans lärare och han är bäst på att dansa!

2011-11-18 @ 17:16:52
URL: http://okänd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0