Fashion Pack 2005

Jaha, man kanske skulle fortsätta den fantastiska sagan om min tid i FP.
Avslutade ju med 2004 så då fortsätter vi la med 2005!
2005 var det året som vi hade mest jobb tror jag! Var ett galet år på det viset, å underbart kul!
Har lite svårare å komma ihåg särskilda tillfällen ifrån det här året.
Men vi showade på under våren å jag blev lite mer varm i kläderna men tyckte ändå att ensam nummer eller börja ett nummer själv på scen va lite skrämmande!:)
Under våren å början av sommaren så påbörjade vi vår nya show Push the Limits!

Det va en bra show, mkt kul nummer å jag började ett nummer alldeles själv!!! Kors i taket! :))
Maybe, som även är med i årets show på Strömpis, en del av medleyt av gamla nummer.
Dessutom så hade vi med ett väldigt porrigt porrnummer!:)))
Ja, det passade sig på gayklubbar å om vi hade show typ i nåt folkets hus. Skulle inte passa sig på en krogshow som den på Strömpis, har jag alltid hävdad även om det diskuterats om vi skulle använda det senare.
Men det va då det. Jag å Danne i våra "stjärtbyxor" byxor men ingen bakdel typ. Där var det öppet! Det ska vi inte lägga ut nåra bilder på för känsliga tittare!!!

Men det va kul just då iaf!

På sommaren så var det show i Piteå igen, kanske det roligaste året i Piteå!

På hösten nån gång så hade vi show i Folkets Hus i Örebro, 2st shower. Va askul!
Sen va hösten helt galen, vi showade nästan varannan helg runt om i Sverige och nåra shower här å där mitt i veckorna! Va verkligen galet, men såååååå kul! Underbart att få ha levt ett "sånt" liv.
Vi hade hur kul som helst, och FP steg i rang inom branchen!

Kommer inte ihåg men antar att det var under slutet av 2005 som det bestämdes att vi skulle köra krogshow på Strömpis för första gången året efteråt!!! Spännande!

Ja, det var ju inte ett så innehållsrikt inlägg. Men kommer som sagt inte ihåg så mkt specifika händelser.

Lite bilder iaf!

Så blå så!

Fan va jag å Danne slet med å sy dit alla kedjor och spännen! Men sånt skapande gillar jag! Men fi fan!:)

Porr

Porr nummret! Man kan ana hur stjärtbyxorna ser ut!:))
Lägg även märke till min frissa å mina  polisonger, de ni!
Så ser jag ut på passfotot, å så vet ni ju hur jag ser ut nu!!! Å då förstår ni att tullfolket i Kina som sagt inte va så sugna på å släppa in mig med det passet!

Trasdockor!

Oerhört coola killar i Piteå!!!
Igen, Robert har skapat! :) Klippt i linnen, klippt ännu mer i jeans, å så hade jag en period då jag gjorde jeans armband i massor! Men de där jeansen var succé över allt, då iaf!!!:)

Kepa

Kebba å skäggmurvlar! För övrigt min gamla hederliga kebba från NBA Bygg!!! Så det så!

HAHAHAHA!

Att Thomas är teatralisk är det ju ingen som inte vet! Å att han har ett mimspel som få är tydligt!
Nu får vi se om den här bilden får ligga kvar!!!:))
Jag leker med döden!:)

Sminkade

Så kan man se ut om man e sminkad å har lite för stora polisonger!

Grabbarna

Jag, Danne och bästaste Roger! Ska som sagt skriva mer längre fram om vilken fantastisk man han är!!!


FP 2006

Gänget!!!
Så där kul hade vi för det mesta!!!!

Ja, d va d om 2005!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det jag minns mest från 2005 är gigen i Malmö å på Öland! Å att jag å Nicko i studion klippte det där förbannade porrnumret till klockan fem på morgonen...jag cyklade hem å mötte endast tidningsbudet!!!

Vi hade mkt snygga å dyra kläder i det årets produktion oxå. Å jag var så stolt över min nya Diana Ross peruk hahaha

2011-09-07 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0