Udda konversation

Jag råkar ut för lite udda människor ibland, vet inte om det är för att jag är udda själv eller varför!
Ansiktsboken e ju ett udda ställe i sig, ibland skriver ju folk som man inte alls känner.
För ett tag sen skrev en tjej till mig, å jag kände att hmmmm jag kanske inte e rätt person å stöta på! Om man nu inte gillar å jobba i motvind!
Så jag va ju tvungen å se om hon fatta liksom å se hur vilsen hon va, tyckte att hon borde insett efter å ha sett nåra av Fashion Pack bilderna. Men men, men därav mina lite udda kommentarer.

Så här löd den konversationen:

Tjejen:
tjaa du va söt ♥

Jag:
Tja!
Hehe, tack!:) Å hur hitta du mig?!?!:))

Tjejen:
jag bara hitta dej

Jag:
Ok

Tjejen:
puss <3333

Jag:
Hehe, tack. Men jag e nog inte rätt kille å flirta me om d e tanken?:-)

Tjejen:
vaa

Jag:
Haha, ja skrev du puss för å flirta?!:))

Tjejen:
jaa puss

Jag:
Hehe, har du inte kollat nåra av fotona på mig?!:)

Tjejen:
joo

Jag:
Hahaha, ok. Menar att d e ingen vits å flirta me mig eftersom tjejer inte e min grej.:-D

Tjejen:
gillar du killar dåå

Jag:
Haha, ja.

Tjejen:
DU SKOJAR

Jag:
Nope

(Nu måste jag bara inflika att nu kommer det bästa)

Tjejen:
jooo <33

(Det är säkert så att man ljuger om det liksom)

Jag:
Så d e inte så stor idé å ragga på mig.:-D

Tjejen:
<333

Jag:
Men smickrande! Hehe, blev du förvånad?

Tjejen:
jaa det blev jag jag blev rädd

Jag:
Rädd? Varför?!

Tjejen:
FÖR DU GILLADE KILLAR

Jag:
Men det är väl inget å bli rädd för!

Tjejen:
JAG HAR VATT LEDSEN NU PRESIC :(

Jag:
Ok!??

(Nä nu kommer fan det bästa)

Tjejen:
JAA MIN KANIN BETT MIG JAG FICK INTE LOS HAN

Jag:
Ok, inte skoj!:)

Tjejen:
JÖR ONT SOM FAN

Jag:
Bit tillbaks!:)

Tjejen:
HAAH


Ja, va säger man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0