Hurra hurra hurra hurra!

Jaha, då va man ett år äldre!
Roligast va iaf förra året när vi va på danstävling i Gävle å bodde över på hotell.
Alla de andra latindansarna i klubben e mellan typ 13-19. Å d inser väl inte alltid att jag e sååååå gammal!:)
Jag fyllde år nåra dagar senare vilket de visste om.
Då sker denna härliga diskussion mellan 2st 14åriga tjejer:

Johanna: Hur gammal blir du?
Jag: Det behöver vi inte prata om!:)
Miranda: Jag vet, jag vet!!!
Johanna: Men åh, säg!!!!!
Miranda: Ok, han blir 28år!
Johanna (skrattandes): Haha, fan va taskig du är Miranda!!! Hur gammal blir du!!
Jag: Ehh, jag blir 28!!!

:-D

Jag e ju inget för å fira min födelsedag så idag passa mig bra, jobbade sen hem å slappa lite sen ha danslektion å dansa lite själv sen gym! Å sen avsluta med att handla lite på Ekershallen! Perfa!:))

Fått en massa fina grattulationer idag! TACK ALLA!

Fick även detta från mina snälla arbetskamrat Lena F:

Lite sweets!

En box me massa smaskigt godis!!! Tack tack!

Å sen fick jag detta av Knut:

Chookoolääädääää

Fin å väldigt god choklad!!!
Har unnat mig 3 bitar! Men sen får det vara bra! Kör ju mitt lilla dietprogram nu så jag får inte sabba det! Å tävling 2 helger i rad nu å då blir det inget godis! Men på sön kväll nästa vecka så ska jag fira min "fasta" med chips å godis!!!

Sen fick jag födelsedags kort från min nästan pojkvän som han titulerar sig! Å jag detsamma till han!
Så e d, skulle vi va ihop så skulle vi slå ihjäl varandra efter ca 15min om vi stålsätter oss så mkt vi kan!!!
Men nästan ihop e lagom!:))

Hurra!

Va längesen jag träffade Stefan! Men snart får det bli av, jag har typ 312 presenter till han som ligger å dräller i köket! Så det blir spännade å se va han har köpt för fint till mig!:)

Nu e d dags för sängen!
Tack å godnatt!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, grattis lite i efterhand sådär!

2010-10-10 @ 10:06:45
URL: http://stevadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0