Tävling

I lör va det tävling i Hallsberg, i Alléhallen! Det känns mer hemma å tävla där än i Örebro nästan. Har tävlat där fler ggr iaf.
Gjorde min första tävling i Hallsberg. Kommer ihåg d väl!
Jag & Jenny va nervösa, mest jag iaf!
En tjej som heter Sara som va grymt duktig hjälpte mig mycket när jag började med latin, å jag tyckte det var hur häftigt som helst! Hon va grym å jävligt snygg å väldigt tuff på golvet, inte så blyg av sig om man uttrycker sig milt!
Jag bytte partner en massa ggr på kort tid innan jag började med Jenny, å då tränade Sara med mig ibland å hjälpte mig!
Hon var med på första tävlingen å vi bestämde att hon skulle stå vid ena kortsidan å räkna takten ifall jag inte skulle höra å så skulle hon typ ge tecken om jag behövde sträcka på mig!
Så ut på golvet för att dansa cha cha cha, å jag satte igång med blicken fäst lika mkt på Sara som på Jenny. Jenny sa till mig att vi var tvungna att förflytta oss mer, men jag höll oss kvar på samma ställe för att kunna se Sara.
Sen slutade det med att vi kom på 2a plats, sååå nöjd!:))

Nu i lör va jag jävligt taggad för å tävla å för att få till dansen, jag får ju sällan till det på tävlingar tyvärr!
Vi var 8 par å 2 skulle ut innan finalen! Vi dansade bra, riktigt bra! Å jag fick till dansen!
Så finalen var given!
Sen trodde nog alla där att det skulle bli en göteborgs trippel på pallen, att vi skulle komma 3a hoppades jag bara på! Men "visste" att så skulle det inte bli! Men sen ropar Lena Johnson upp "på 3:e plats, par nr 315..."
SHIT POMMFRITT!!!!!
Fan så glad jag blev, d va så jävla glad! Då fick man revansch för SM! Så det så!

Så det va en toppendag!

Sen träffa jag Gurra på kvällen å moffa pizza å chirre å godis å såg en usel film!

Här e lite bilder!

Sååå stark!

Jakob & Miranda! Tvungen å lägga upp den för jag e så jävla impad av Miranda! Även om man e jättevig så krävs det sjukt starka ben för å orka att få upp benet långsamt så där!!!

Turkos is the shit!

Så blev kläderna efter allt strassande! Love em!!!

Cha Cha!

Rumba

Så ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0