ICA

Usch va länge sen d va man bloggade, men jag har ju inte lika intressant liv som Kissie, Dessie å alla de där bloggarna!

Men får bli bättre på det!
Nu har jag skaffat ICA kort, inte en dag för sent me tanke på att jag snart lär va me i Lyxfällan för mitt handlande på ICA.
1200kr/månaden så klassades man som stamkund på den butiken! Ehhh??? Månaden?? Det gör jag av me på en vecka liksom! Får kanske se över mitt handlande!
Men nu e iaf köttfärslagret påfyllt, blir lite stressad när det börjar ta slut på saker!

I helgen e d tävling i Hallsberg, det är som hemmaplan, där har jag nog tävlat fler ggr än i Örebro! Gjorde min första tävling i Hallsberg, å då kom jag dessutom 2a! Så det så!

Nä nu ska jag äta en skinkmacka å lite nötter å sen väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0