Fint folk kommer sent!

Jaha då har man varit på gääjkryssning!
Men det va med nöd å näppe! Tåget gick 16.08!
15.30 klev jag ut ur duschen å då va det ju lugnt tänkte jag, men sen kom inte iväg förän 15.55.
Jag springer till centralen å kliver ut på perongen å har typ 5 steg kvar till tåget å ser Roger & Kaj stå på tåget å vinka förvånat när tåget rullar å jag står kvar!:-)
Som tur va gick det ett till tåg 16.56 som skulle va framme 18.53. 19.30 gick båten!
Kommer till sthlm å springer till taxin å meddelar att det är bråttom, lugn lugn sa han!
Sen kommer jag fram till terminalen typ 19.10 å då va det ju lugnt, träffa flera kompisar som stod utanför å rökte å applåderade när jag kom!:)
Sen va det bara å gå på båten å då smsa jag nåra kompisar som givetvis undra om jag hunnit, jodå jag är på båten var är ni?
Vi står i kö!!!
Så det va inte så stor vits å va där tidigt me andra ord!:)

Sen blev buffé, mumsigt värre!
Sen taxfree å handla lite till kvällen. Men vi va alla bra sega å fundera på å sova oss igenom kryssningen istället, men efter att ha tittat på tvn som livesända från stora scenen där Diamond Dogs, Magnus Carlsson, Lili & Susie och Samantha Fox uppträdde så blev vi lite partysugna!
Med på resan va ju oxå Chrille och Bell från jobbet, jävligt kul å festa me dem å extra kul att de hängde me på en sån här håmåkryss.

Va jäkligt kul, förutom att jag ångrar att jag tog sambuca shots, för jag vet hur det brukar sluta! Å så blev det!
Men det va en kul kryssning!

Nästa kryss blir en pensionärskryss bestämde Bell å jag. Då blir det att äta gott å dricka nåt glas vin sen spela enarmad bandit å sen sova länge å sen spela bingo!:)

Här följer lite bilder, som tur va finns inte fler bilder!:)

Ganska tidigt!  Bell, Stefan, Jag å Chrille!


I början av kvällen!

Chrille & Bell

Chrille & Bell

Ja, va säger man!!!

Äre gaykryssning så är det!:) Tur att Chrillemannen är så tolerant!:-D

Tack å hej!!!

Kommentarer
Postat av: Bell

I LOVE IT!!

2010-11-14 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0