Det var faktiskt kalsonger också!

Hann med att träffa min bästis Mia och hennes söner Amadeus och Elijah en sväng på COOP idag. Jag hade ju köpt en Spiderman chokladjulkalender till Elijah, å det kändes som det var dags att lämna den nu! :-D
Elijah var pratglad och småvild som vanligt! Han önskade sig nånting från varje hylla, vilket hans gudfars vårdlön inte uppskattade! Men men...
Det är kul att vara lite sarkastisk när man pratar med han för han stannar upp och tänker till å funderar, å barn har ju alltid underbara å ärliga svar.
Han hade iaf varit supersnäll en dag i år, så det borde ju vara värt någe iaf!

Jag fick en teckning av Elijah som nu sitter på kylskåpet. Den föreställer mig till vänster å han till höger! Den är som sagt väldigt detaljerad, han var noga med att berätta att han hade ritat dit snoppen!
MEN!! "Jag har faktiskt ritat kalsongerna också"

Tur var väl det, synd bara att snoppen syns igenom!:))

Barn är härliga!

Tur att jag har kalsonger!

Ni ser så fin! Å till höger om "ALL" så ser ni kalsonger och dess innehåll! Kunde ju har varit mindre tilltaget så det får man ju vara glad för att den va någe sånär smickrande! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0