Det går utför för Gustav!

Jaha, nu va d länge sen jag blogga igen! Får bli bättre på det här!
Va har hänt! I helgen va det rätt lugnt, jobbade i fre sen va jag på aerobic på Njoy, Mattias Duberg e en grym instruktör!!

I lör va det dags att jobba långpass, så sen blev det inte så mkt mer än sängen efter det!

I sön blev det gym å sen laga jag massa mat, bjöd över Lotta, Micke och Patrick på mat. Sen kom Jimmy S  lite senare å va social, å d e han bra på!:))
Bjöd på kantarell soppa me MASSA kantareller i å västerbotten ost, å crustader med Bavaria Blu ost å valnötter i. Till en liten förrätt!
Sen blev det tortellini rätten som e såååå god, tortellini, kyckling, bacon å franska örter creme freiche. Å en stor sallad! Mums! jojo minsann!

Sen givetvis chips efteråt!:))) Sen spela vi lite spel, Jimmy avböjde vänligt men väldigt bestämt att spel va inget för han! Så han agerade domare! Har ni inte spelat Med andra ord så gör det!

Va en lyckad kväll, väldigt trevligt!

Idag så har jag jobbat, sen gick jag på aerobic igen, den här gången med Anna Duberg, hon är så otroligt karismatisk och peppande! Fantastisk instruktör!

Sen blev det å vila lite vovven, mys mys! Sen gym me Gurrisnurr, han kör ju hårt nu! Kul me en träningskompis!

Men sen så hände det oväntade som jag aldrig trodde jag skulle få se med egna ögon!
Vi åkte till Ekershallen å jag handlade givetvis i Halva priset boxen, men vad sker då?!?!?!?!?
Gustav böjer sig ner och tar 2st kycklingfärs!!! Jag var tvungen att hålla mig i charkdisken, hände detta verkligen!??!
Men jo faktiskt, det skulle lagas till kycklingfärssås i det Lagerträdska palatset!!!
Efter denna händelse e allt möjligt!!!

Tack å godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0