Vedhuggning!!!

I sön sov jag läääänge! Sen åkte jag till landet för att fira mamma som fyllt! Det bjöds på ost å kex å grejs! Mumsigt!
Sen passade jag på å gå ut å hugga lite ved, jag har alltid tyckt att det är askul å hugga ved! Knäppt kanske!
Men det är askul, å så får man ur sig lite ilska om man nu har nån i sig. Å så är det asbra egen tid på nåt vis!
Med vedhuggning åt folket!

Ved

Senare på kvällen så va det dags för rep med Fashion Pack på dansskolan!
Gick bra, Alex fixade klart koreografin till Bad Romance! Asgrymt!
Jag tycker det är så sjukt kul å få dansa alla koreografier som Alex gör, jag har ju enbart sysslat med pardans så det är hur kul som helst att få dansa sånna här dansar som e koreograferade av en supergrym dansare!
Showen i sommar kommer bli grym!

Premiär 1juli! Be there!

The Pack!

Nya affischen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0