Gäjkryssning

Oj va länge sen d va jag skrev här, men jag hinner ju aldrig!

Förra veckan på torsdagen så va jag, Roger å Kaj på kryssning på Galaxy! Förra året så va d jag, roger å Gurra som åkte å då va vi på terminalen först av alla, lite segt men väldigt skoj å kolla alla som kom! För på en sån här gaykryssning som e det väldigt mkt extrema människor!
Nu kom vi istället rätt sent, den första man får se är Ullareds Mattiaz, som ju är allt annat än diskret!

Sen va d bara å ställa sig i kön å kolla människor, det är kul me de människor som bokat resa utan å veta att just den här dagens kryssning är abbonerad och e en gaykryssning! De ser väldigt förvånade ut när de står i kön och inser att flertalet av tjejerna är manligare än de flesta killar å flertalet av killarna får Peter Siepen att framstå som ostajlad!
Va framför allt en kvinna som såg väldigt förvirrad ut!:-D

Som sagt, tjejerna! Shit, de flesta e väldigt mkt mer piercade än mig och framför allt väldigt mkt grabbigare! Å en del av dem vet man inte riktigt om det är tjejer eller coola snygga killar!
Killarna som tillhör überfjollorna och som har långt blont hår, mkt foundation, läppglans, skimmrande highlight på kindbenen och stooora solbrillor blir däremot aldrig lika feminina som flatorna blir manliga!

Å jag tänker alltid när jag ser de där extremt fjolliga killarna, vad jobbar de med???
Å Roger sa samma sak!

Vi kom iaf på båten tillslut, då va d dags å gå till buffén direkt!
Hungriga som fan va vi, Roger va nästan aggresiv i kön!:)))
Förra gången va buffén inte så bra, men den här gången va de jäkligt gott!
Å de va nu den stora skillnaden mot en vanlig kryssning märktes, för nu började spanande och framför allt synandet av alla som va i buffén, det blev även en raggningsbuffé!
Å då tillhörde inte vi de som ägnade oss så mycket åt det, men det fanns det andra som gjorde.
Under större delen av middagen så satt det en å stirrade på mig mest hela tiden, tack men nej tack!

Sen va d dags för taxfree, väldigt konstiga priser! Spriten va billig, men om man skulle köpa 6-pack med t.ex. burkar me koskenkorva å nåt mer i som e färdigblandade liksom då kostade de 150kr! Ehhh, nä då e d billigare me en flaska sprit! Hur tänkte d då???!

Men men, vi handlade lite smått å gott iaf!

Sen bar det av till hytten å börja förfesta lite å försöka göra sig iordning!
Efter nåra drinkar så begav vi oss upp till klubben vid halv 1 typ! Fullt ös va d!
Som alltid så ser man en massa man känner igen från QX sidan (en tidning å chatcommunity).
Dags å besöka baren, på en sån här kryssning så måste de känna tredubbelt i baren, för bögar dricker ju istort sett enbart drinkar! Å det är ju en viss skillnad i pengar på att enbart dricka 6or än att dricka öl!

Sen dansa vi mest hela tiden, träffade min bästaste Stefan som va där me nåra kompisar!

Hade jävligt skoj!
Det som är bra me Galaxy är att klubben e öppen till 5 på morgonen! Så jag å roger gick till frukosten direkt å moffa bacon å väldigt god äggröra som Roger pratade om i flera dagar efteråt!

Sen va det tack å godnatt till typ 13.00 dagen efter!

Då blev det skaldjursrestaurangen, jag tog lax...gott!

Sen blev det taxfree å handla seganappar! Ett måste!

Sen va det karaoke, den ena va värre än den andra! Fan va vi (och alla andra) skratta, hur tänker en del liksom!

Sen va det dags att packa ihop och invänta avstigning!
Vi åkte med en väldigt speciell taxichaufför. Aja, skitsamma!

Vi passade på å käka på stationen sen hoppa vi på tåget! Nu börjar det sjuka!

På perongen står en kille å tjej å bråkar, de är klädda i liksom enkla stora kläder å ryggsäck. Vet inte va man kallar de för stil, men lite så där konstnärsaktiga, esteter, second hand lodis liknande!:))

Tjejen skrek å va väldigt förbannade...
Tror ni inte på fan att de sätter sig i samma vagn som oss, jag tänkte det här kommer aldrig sluta bra!
Hon va inte vettig! Hon skrek å skällde på killen som försökte va lugn å svara lugnt å be henne att inte skrika så mkt!

"JAG SKITER I OM ALLA I HELA TÅGET HÖR, JAG SKÄMS INTE. MEN JAG SKÄMS FÖR DIG SOM ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVET"

Sen följde en massa mindre trevliga ord i ungefär 1h!
Va helt galet, han va en jävla fitta, å hon hade ju faktiskt inte fått ätit så hennes blodsocker va i botten å hur kunde han låta det bli så, å dom skulle gifta sig men det kunde han glömma!
Jag tänkte gå å ge henne mina nappar så hon piggnade till! Det va verkligen helt galet!

Sen somnade hon iaf..
De klev av i örebro å stod framför oss, å då sa jag nåt till Roger som syftade på dem...hon fatta nog å gav mig en blick som inte va snälll...
Bring it on bitch!


Väl hemma så small det som fan, valborg!
Jag skulle hämta Zingo hos thomas, bestämde mig för å ta taxi för han vågar inte ut om det smäller!
Sen va d hem å duscha å fixa till sig för att sen gå till förfest hos Jimmy & Kalle. Va trevligt.
Vi drog till RITZ en sväng, jag gillar ju RITZ så det är alltid trevligt!

På lör va det lugnt, tror jag!
Sen blev d lite party på kvällen me, å hamna på RITZ då me. Frasse kom fram å bjöd på drinkar, tackar tackar!

Sen va d söndag å rep me Fashion Pack på dansskolan, vi är där nu på söndagar! Tack Knut!!!

D va den helgen!

Å nu ska jag upp på stan å luncha me gurra!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0