Dags å ta ner julstjärnan!

Jaha, nu tog jag ner min julstjärna som har suttit upp i 3,5år! Va lite sorgligt!:)))

Idag har det ju varit toppenväder, äntligen!
Jag å Niklas va ute på Marieberg å leta lite kläder till Niklas, hitta en snygg tisha!

Sen va jag å Gurra på gymmet, vi har rätt kul på gymmet. Å roligt e ju inte meningen att man ska ha som kille, man ska mest vara sammanbiten, kolla in hur mkt de andra lyfter å sen va nöjd med att man själv faktiskt tar mer än dem, om man nu gör det! Å sen passa på å spegla sig lite å ser hur mukklerna vuxit!

Å så det viktigaste att vara väldigt manlig!

Nu va det inte så många där, så jag å Gustav spexa runt! Brukar vi iofs göra även om det är fler där!
Å de lite yngre killarna i 19års åldern tittar ibland lite skrajset på oss, som om vi skulle hoppa på dem när de vänder ryggen till! Dumheter, skulle vi ju aldrig göra...då väntar vi ju tills de går in i omklädningsrummet!:-D

Men hoppa runt å spexa å det roligaste e när man ser grabbarna skratta åt våra skämt eller va vi gör, å sen kommer de på sig å då biter de ihop!:)

Efter gymet åkte jag å sprang, skönt!

Sen höll jag på å elda upp lgh, råka komma emot en knapp å satte på en platta där det stod en tom kastrull! Sen märkte jag att det rök väldigt i lgh! Så nu står alla fönster på vid gavel!
Har ju redan varit med om att få huset nereldat å det hoppar jag gärna över en gång till!

Nu e d snart dags å göra mig vacker (á la trollmamman i Trolltyg i tomteskogen) sen blir det förfest hos Kalle å sen blire RITZ, hoppas på å dansa massa ikväll! Längtar!

Hoppas alla får en bra kväll, å sen får ni bli bättre på å kommentera!

Jag har från säkra källor hört att mor och far Lagerträd läser bloggen ofta, å inte en enda kommentar har ni åstakommit! Det får det bli bättring på!
Föresten ska jag nog dra me mig Gurra hem till er å käka nån kväll, det va alldeles för länge!
Gustav har för er som inte vet världens mest underbara å trevliga å roliga föräldrar!!!

Nu börjar röken skingra sig, jag ska nog kliva in i nästa rum! Kommer kännas lite som att göra entré i Sikta mot Stjärnorna!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0