Världen i chock!!!

Vem hade kunnat ana, man hade ju knappt rest sig från chocken att Peter Jöback och Magnus Karlsson var håmååsexuella!
Å så nu Ricky Martin, vem är nästa att komma ut!???!
Det fattas bara att Carl-Philip visar sig vara gay, men det är givetvis en väl bevarad kunglig hemlighet!!! Schyssschh!!!

Men skämt å sido, alla har ju olika liv! Å för vissa så passar det inte eller är inte lämpligt att komma ut även om det kan tyckas självklart! Inte alltid en enkel sak!
Av mina gäjkompisar så ser komma-ut-processen helt olika ut, en del när de va unga å det va inga problem å föräldrar som stöttar å är som vanligt, medan för andra har det varit raka motsatsen! Så det är inte bara!
Å Ricky Martin hade ju som sagt blivit tillsagd under många år att inte komma ut för att det skulle förstöra hans karriär, vilket man ju förstått varit en av anledningarna!
Men det är ju skönt för han att han kommit ut å kan leva sitt liv!

Jag har ju dessutom alltid varit ett rätt stort Ricky fan! Å hade iaf förr rätt bra koll på han å sånt där!
Å en jävla massa bilder å artiklar i datorn!

Så vem hade kunnat ana att jag...nääää, vaaa, ooojj!!!

Så det får bli ett kollage med Ricky!

Stil Ikon?

Han kanske inte alltid varit snyggt klädd!:-D

Tattoo 

Colgate Smile!

Sicken Käklinje

Ja, tänk om man hade sån käklinje!

Jodå så att...

Ja, vissa ser helt enkelt förbannat mycket bättre ut än de flesta! GOSH!

Du är inte min typ, men tack ändå!

Sådär!

Mmm

Rocka rumpa!

Beachboy

Tattoooo

Om du tjatar så!

Pappa

Med sina tvillingsöner Valentino & Matteo!
D har nog en super duper pappa!

D va ett litet kollage!
Jag tycker iaf han e en grym artist och dansare!
Nu e d dags att han kommmer med en skiva till tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns som att jag är den enda i hela världen som inte hela tiden har fattat att han är bög. Hm.

2010-04-04 @ 20:36:11
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Skojar du Linda???

2010-04-13 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0