Schlagermingel

Va längesen jag bloggade nu!
Det här veckoslutet går i showandets tecken!
I tors så showade FP på Harrys, alla utom jag! De körde en schlagershow, å det är inte så många svarta schlagertister att imitera! Men jag mötte upp dem efter showen för då skulle vi till Slottet där det va invigningsfest för 2a chansen artisterna å en massa journalister å annat inbjudet folk! Däribland vi!
De andra i FP gick som schlagerartister. Jag gör ju Andreas Lundstedt i showen, men det skulle ju sett heldumt ut om jag kom som han, i showen gör vi ju en grej av att jag e svart, men det blir ju inte lika lustigt utan den repliken.
Vi kom dit å alla flockades direkt, å den första vi stötte på va just Andreas Lundstedt som va helt överväldigat av våra tjejer, framför allt Gustav som gick som Lina i Alcazar.
Lina kom sen springandes å va lika överväldigad!

Gurra å Lina

Det va rätt mkt folk, lite mer än 300. Va väldigt trevligt, god mat å gratis dryck! Tackar!!!
D va väldigt trevligt å bara sitta å snacka å kolla folk å gå runt!
Helskoj kväll som slutade lite lustigt!
Jag skulle skjutsa hem Maggan, när vi ska åka så stannar en polis bakom oss. Å Maggan hade druckit lite vin å raglade lite, så jag tänkte att nu e d väl nåt om det!
Då knackar polisen på rutan med en peruk i handen, Maggan hade glömt den på taket!:)
"Ni ska väl inte åka utan henne"

Hehehehe, nej nej! Tack så mycket!

Sen va d hem å sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0