Party!!!

I lördags sov jag väldigt länge!

Sen åkte jag ut till landet, mamma å pappa e ju bortresta så jag åkte dit å kollade till stället!
Mkt snö va det, Zingo försvann ner i djupet nåra ggr!

Västersätter


Sen åkte vi hem å kollade på Desperate Housewives större delen av em! I'm addicted to it!
Men en grej jag inte fixar i filmer å serier e elaka ungar, de som är elaka på ett psykologiskt sätt! Å Tom Scavos fittunge till dotter, Kayla, går mig på nerverna! Usch!
Men nu löste det sig till slut så hon åkte ut! Tack å hej!

Soffmys!

Zingo å jag myser i soffan till Desperate Housewives!

På kvällen var det party hos Gustav & Jonathan som gällde!
Va trevligt! Sen bar det av till RITZ! Hade superskoj, dansa massa!

Ritz

Jag å Gustav på dansgolvet!

Avslutade med att köpa pizza på Palette, as usual!

Kommentarer
Postat av: Lena Ekström Tungfelt

Trevligt att träffa dig i lördags. =)

2010-03-09 @ 18:23:26
Postat av: Robert

Tack detsamma!

2010-03-09 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0