Kryssning!!!

Internet la ner för nåra dar sen, men nu e d igång igen!
Helgen va skoj!
I fre va det dags för kryssning med dansskolan!
Jag tänkte att jag inte skulle va sist till bussen, men lyckades bli det ändå!:)

Vi va en full buss, med det menar jag att bussen var full med folk, inte att vi va fulla...än!

Vi han med å gå runt i sthlm å shoppa lite, jag fick hålla koll på Sandra så hon inte shoppade upp allt innan vi kommit till båten!:) Blev tacos på Kungshallen, åt alldeles för mkt!

När vi kom till båten så va det typ dags å gå å äta på en gång! Åt inte så mkt, va fortfarande mätt! Men lite vin går ju alltid ner! Vi hade väldigt skoj vid vårat bord, väldigt skoj!

Sen gick jag å Sandra till taxfree för å handla lite godis...bl.a. :-D
Sen bar det av ner till hytten för att förfesta lite. Va jäkligt skoj! Men man märker att man e 10år äldre än typ alla de andra! Hemskt egentligen! Nu trodde de inte att jag va sååå gammal, så det va ju positivt!:))

Givetvis så skulle vi köra "Jag har aldrig" leken som e väldigt skoj just i den åldern, som sagt det märks att man e lite äldre!
För er som inte vet va det är för lek så handlar det om att få reda på allas sex erfarenheter å samtidigt bli full!:) Så en person säger t.ex, jag har aldrig haft sex ute.
Om man då har haft sex ute så dricker man en klunk!
Efter ett tag så blir ju frågorna djärvare om man säger så!:)) Å våra frågor va värre!
Men det va skoj, jag förstår att det är väldigt kul att va tonåring nu för tiden! Herregud!

Simon va duktig, eloge till Simon! Han drack sprite!

Sen va d dags å dra ut på dansa, alla tjejerna e snygga å hade korta klänningar! Dvs, d va rätt attraktiva under kvällen! Det va ett hockeylag på båten oxå, d va rätt intresserade av våra danstjejer!:)
D tyckte det va väldigt nice å coolt att jag fick dela hytt med 3 av dessa snygga tjejer, å undrade hur jag kunde tygla mig då typ!:) Tills jag förklarade läget! Då tyckte de jag va ännu coolare!:-D Väldigt fördomsfria hockeykillar!

Hade jävligt skoj hela kvällen, fick agera lite pappa! Måste ju ha koll så att inget händer liksom! Som inte bör hända!:)

Natten avslutades med att vi satt å åt pizza å Sandra börja snacka me en gubbe som va väldigt full å trött!
Han pratade mkt om Gud!
Till slut fick Natta å jag nog å gick ner å la oss, Sandra dundra runt ett tag till!

Jag, Natta å Pernilla gick å åt frukost, inte Sandra!:) Sen blev det sängen igen!
På em köpte vi godis å sen blev det å bara slappa!!

Hade jäkligt kul! Birka Paradise e helt ok, men tycker att nattklubben kunde ha öppet lite längre! Så man kan parta å dansa å sen gå direkt till frukosten, som på Galaxy! Men men...

På lör kväll blev det pizza å så hyrde jag New Moon! Den va bra, som sagt I looooove vampyrer!

På sön så hade jag Annelie över på tacos! Va supertrevligt!

Va en toppen helg!

Hela party gänget!!!

Hela gänget i hytten! Det ska tilläggas att Simon, Johanna och Elvira givetvis drack dricka!

Jag å Emma

Jag å snygga Emma!

Discobrudar!

Dessa snygga discobrudar va poppis på båten!

Hockeyhunkar!

Hockeyhunkarna som inte va så intresserade av mig men mer av brudarna!:)

Sandra rockar!

En kille i rutiga byxor å nitskärp å med hela rocklooken kom å dansa med Sandra å oss flera ggr! Sandra tyckte han va väldigt rockig å på en gång när han kom så körde hon denna posé!:)


Kommentarer
Postat av: emma

Mycket rolig kryssning, haha!! Jag tror visste hockeykillarna ville ha dig, alla vill ha Robert :D När ska vi fixa tillsammans grej på facebook då? :D<3

2010-03-23 @ 16:27:27
URL: http://emmabjorndahl.devote.se
Postat av: Annie

Tack för middagen!



2010-03-23 @ 17:43:23
Postat av: Robert

Hahaha, ja alla vill ha mig! Men det e ju osis, för jag e ju din!!!:)

Ja, när ska vi göra det?!:)

2010-03-23 @ 23:22:31
Postat av: Therese Strömberg

Haha, rolig "resa", sjukt rolig! :D

2010-04-07 @ 00:18:09
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0