En härlig skinka!

Ännu en helg har passerat!

I fre så jobbade jag sen va jag på aerobic, sen gymet! Spanet va inte där, surt! Men sen typ när jag va klar så dyker han in! Så va e man tvungen å göra då, träna lite längre förstås!:-D D e så patetiskt, men va fan!:)

Så d blev en ordentlig träning!:) Dock inga framsteg med spanet!
Sen vart jag så sugen på skaldjur så jag åkte å köpte räkor, å jag kan ju aldrig köpa en lagom portion utan köper alltid massa!

På lör åkte jag ut till landet, tänkte vrida upp elementen å elda lite så att det skulle va lite uppvärmt tills mamma å pappa kom hem på sön!
När jag åkte därifrån så tänkte jag att tänk om nåt händer så det brinner upp nu, vore ju så där kul!
Det första jag ser på sön morgon när jag slår på datorn å kollar NA "Villabrand i Glanshammar!"
Men det stod inte vart, paniken steg! Jag letade runt på nätet å hittade vart det va, som tur va inte vår stuga!

Sen på kvällen skulle jag till Lotta å käka, hon å Micke å mickes coola son Feliks va hemma. Så det bjöds på paella å grejs! Jättegott som alltid när Lotta lagar, hela familjen va samlad. Förutom Jocke som va på jobb. Kul å träffa alla!

Sen va d dags å åka hem å göra mig vacker inför kvällens utgång, numera så e jag väldigt långhårig, som man brukar säga, att det ser ut som en björnfit...jag menar pälsmössa!

Men det gick å få till någolunda!
Sen bar det av vid 22.30 till Gustav med en absolut vodka från båten, jäkligt god!
Där va Maggan, Olof, Niklas å e kille som hette Anton.
Vilken skön kille, 20år straight å sååå cool. Det e tufft när man e så där säker på sig själv liksom!

Vi drog till RITZ, hade jävligt skoj!

Sen blev det Elvis på hemvägen, men jag fick inte riktigt det jag hade beställt! Å jag blir verkligen skitsur på sånt!
Det finns ju lite större problem i världen, men just efter krogen e maten det viktigaste typ!:))

Sön gick till att sova, sen blev det långpromenix me CUJO. Å sen till gustav å spåna lite på öppningsnummret till FP innan vi träffade alla andra i gruppen å hade lite möte!

Avlsutade kvällen me Sushi!

Tack å godnatt!

Just det, jag köpte påskskinka i veckan å griljerade ikväll! Första skinkan jag griljerar!:)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Annie

>Trodde man kanske skulle få sig en liten skinkamacka idag,,,,:-)

2010-03-29 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0