Dagens Fynd!

Idag sov jag ut, sen va det lite soft fm me tv tittande. Sen tog jag å Zingo en långpromenad i rynningeviken å den svängen! Skööönt!
Sen va jag tvungen å sitta å skriva på lite grejs till jobbet. Innan det va dags å åka till aerobicen, gick bra as usual!
Sen skynda till gymet, å spanet va där! Alltid lite enklare å träna när man har nån å spana på! Men det har inte blivit nåra framsteg gällande kommunikationen oss emellan!:)

Efter gymet så va jag tvungen å åka till Ekershallen å kolla halva priset lådan, det har verkligen blivit en drog! haha...
Å va ligger där å väntar, joo, kyckligfärs! 2pkt, perfekt!!!

Så nu finns det lite kycklingfärs i frysen!
Dagens Fynd!

På tal om Dagens...

Kommer ni ihåg Dagens Visa på Björnes Magasin!
Det va ju verkligen dåligt, å värst va syskona! En lite större som sjöng, å en mindre som stod å peta sig i näsan å sjöng orent! Åhhh så gulligt!
Skitungar!!! De kom säkert ifrån nån sekt!

Dock va ju barnprogrammen bättre förr! Björnes e kult, finns det på DVD??


Kommentarer
Postat av: Maud

Ha ha! När stammiga Björne säger: -Du, du, du Råååbeeert!!

och jag säger bara:-DA, -GENS, -VISA!!!

2010-03-23 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0