Längesen nu!

Ja, jag hinner ju fasen aldrig blogga! Men nu blir det iaf ett litet inlägg!

Va händer för tillfället, ja det är jobb å så lite Fashion Pack.
Har gjort 4 shower av sommarens 8 st på Strömpis! Går bättre å bättre så det är skoj!
Det hade varit bra om jag varit bi, för fan så mkt tjejer det är som raggar på en efter showen!:)
Å inte lite finlir så där, nej nej mer den här varianten:

- "Är du bög? Jag ska ligga med dig, det kan jag lova!"

eller som en annan tjej:

- "Jag struntar i om du är bög, det är skillnad med mig! Du kommer att ligga med mig! Jag är inte som alla andra!"


Ehh, nä det är sant! Men men, smickrande!:)


Igår var det party med gurra, jonathan, maggan, jessica, mathilda och Mr. T!
Hade jävligt skoj!
Förutom att det verkar som att jag tappat bort mitt körkort och bankkort! Jävla skit i så fall!

Nä nu ska jag nog försöka sova, brukar gå så där!:)


Gänget

Hela gänget!

Grabbarna

Pojkarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0