Kvalitetslös e va man e!

Premiären i torsdags gick väldigt bra, å d brukar ju inte premiärer göra!
Jag gjorde nåra småmissar, men ingen större fara! Va galet roligt, över 500 i publiken, å de jublade å applåderade i massor!
Förutom en person, NA's recensent! :)
Hon har uppenbarligen inte sett mkt dragshow och veta vad det konceptet innebär. Man behöver självklart inte tycka vår show är bra även om man gillar dragshow. Men man bör ju veta vad man ska recensera! Som jag sa, jag skriver ju inte ledare i SD's medlemstidning!
Eller jag skulle ju antagligen inte göra en så bra recension av nåt band som spelar deathmetal liksom!

Lite härliga kommentarer från recensenten:

"Att bara mima och dansa som originalartisterna räcker inte långt. Det mimades i Småstjärnorna också, om jag inte missminner mig."
(Men småstjärnorna sänds ju inte längre så då repade vi 5 dagar/v i 3 månader å gjorde en show för ca. 100000kr istället)

"Även om något imaginärt tak inte lyfter på Strömpis uteservering"
(Det lyfte ett par ggr tyckte jag)

"...framför när de gör ett helt oparodiskt och kopierat dans och mimnummer av Beyoncés ”Single ladies”.
(Hmm, nu är det ju just det som är grejen med imitationer)

"Att få en ölpimplande publik på Villa Strömpis att jubla när låtarna anspelar på bisexualitet är även det fascinerande."
(Vet inte ens vilken låt det är så det var ju genomtänkt, men att vi porrar oss lite e ju igen en grej me dragshow.)


Ja, va säger man! Mest lustigt att NA skickar en recensent som inte vet vad konceptet innebär!
Men men...
Räkna me att Thomas kommer ge gliringar på scen i live micken om detta! ujujuj...

Show

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud, ja smart att skicka en reporter från PRO att skriva om shower. Men alltid bra att ha material till hånfulla kommentarer. Sånt gillas! Jag måste komma i sommar, kunde inte på premiären dock.

2010-07-04 @ 09:02:29
URL: http://stevadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0