Varför finns inte sånna här barnböcker???

En kompis, Filip, skrev en lista på "Barnböcker du aldrig hittar i bokhandeln"! Första gången jag såg den listan garvade jag bra länge! Precis min humor, skulle lätt köpa dessa böcker!
Hade glömt bort den, men fick se den idag igen! Bad om lov att lägga ut den här! Tror de skulle kunna sälja bra! :-D

¤Du Är Annorlunda Och Det Är Inte Bra
¤Pojken Som Dog När Han Åt Alla Sina Grönsaker
¤Kossan Magda, Pappas Nya Fru
¤Roliga Ord På Tre Bokstäver Som Man Kan Dela Med Sig Av
¤Hammare, Skruvmejsel, Sax och Såg: En Gör-Det-Själv-Bok
¤Barnens Guide Till Hur Man Liftar
¤Karin Var Så Olydig Att Mamma Slutade Älska Henne
¤Nicke Nyfiken Och Högspänningsledningen
¤Tommy Och Annika Pippar Pippi
¤Alla Katter Kommer Till Helvetet
¤Pappa Stal Min Brandbil
¤Den Lilla Skvallrande Morsgrisen
¤Nu Får Det Vara Slut, Du Ska Adopteras Bort
¤Farfar Får En Kista
¤Den Magiska Världen Inuti Det Övergivna Kylskåpet
¤Katten Gustaf Får Leukemi
¤Främlingar Har Det Godaste Godiset
¤Du Är En Olycka
¤Saker Som Rika Personer Har, Och Som Du Aldrig Kommer Att få
¤Gubben i Månen Är Egentligen Satan
¤Se Katten Måns. Se Katten Måns Flyga.
¤Dina Mardrömmar Är Verkliga
¤Var Vill Du Begravas?
¤Ägg, Toalettpapper Och Din Skola
¤Gnällande, Sparkande och Gråtande: Så Får Du Som Du Vill
¤Varför Herr Gaffel och Fru Väggkontakt Inte Kan Vara Vänner
¤Ställen Som Mamma Och Pappa Gömmer Spännande Saker På
¤Pappa Dricker För Att Du Gråter
¤Ploff! Säger Hamstern … Och Etthundra Andra Roliga Spel I Mikrovågsugnen


HAHAHAHA! LOVE IT!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Jag sitter här tvärtrött och skrattar så jag gråter! HERREGUD vad sjukt! Hahahaha!

2010-01-17 @ 02:37:55
URL: http://stevadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0