Vänstrar Alfons mamma??!? Eller är Alfons pappa en ny Fritzl??!?

Va väldigt längesen jag bloggade nu, har faktiskt fått mail från bekanta som ber mig skriva! Å självklart har flera 1000 okända för mig hört av sig oxå! Men jag har inte vetat va jag ska blogga om, men man ska ju blogga om allt möjligt! Behöver ju inte bara vara vad som hänt under dagen! Så ska bli bättre! Jag får ju trots allt otroliga summor pengar av mina sponsorer för att blogga!

Ja, nu är det 2010! Det funkar rätt bra å säga, det är ju inte alla år som gör det!
Va har hänt detta år, nyår va trevligt! Party party!
Sen har det varit jobb å en del aerobic på schemat å lite sånt!

Dock är ju den kyla förjävlig, de som känner mig väl vet att jag är världens största fryslort! Allt under +10 är kallt å jag tar då på långkallingarna! Nu är det olidligt! Men vad gör man!

Funderade på en sak, diskuterade med Annelie på jobbet om Alfons. Var är hans mamma, har hon dragit, träffat en annan, otrogen, en hynda??!:))) Jag va tvungen å googla på det, på hemsidan för Alfons så finns det en massa svar på frågor från barn.
Lilla Tina snart 4år undrade var Alfons mamma är. Gunilla Bergström som skriver Alfons ger det givande svaret :

"Det är ingen som riktigt vet ... Hon kanske är ute och handlar, är i tvättstugan, på semester eller så är dom skilda eller hon kanske till och med är död. Det är upp till var och en att själva fantisera om var hans mamma är."

Skilda eller död känns väl mest troligt!
Om hon i varenda bok skulle va i tvättstugan å aldrig kom upp, då känns det lite Fritzl fall! Instängd i tvättstugan tills Alfons pappa tillåter henne att komma upp! Å hur mkt tvätt kan det bli på 3 personer!???
Skumt! 

Fulunge!

Så kan man oxå se ut!

Sen en annan sak, jag å en kollega diskuterade prostituerade. För kollegan hade hamnat i diskussion med en annan om det. Å den andra personen tyckte att alla inom prostitution och porr hade det jättedåligt på alla sätt!
Medan min kollega sa att det finns ju lyxprostituerade å callgirls som tjänar galna pengar å lever loppan! Å många kvinnliga porrstjärnor tjänar ju hudlösa summor! Till skillnad från männen i samma branch!
Sen kan de ju ha det jävligt å må dåligt ändå, men grejen va att en del som sagt lever lyxlivet! Sen ska vi inte gå in på en diskussion om porr, för där tycker alla så olika!
Å så samma veva diskuterade vi kravmärkta grejer.
Då slog det mig, finns det kravmärkt porr?
Å i så fall får man inte (be)spruta de tjejerna då???

HÖHÖHÖÖHÖÖÖHÖÖ!!!:)


Jaha, nu börjar danskurserna i veckan som kommer! Blir kul! Känns som det var längesen nu.
Så nu måste man göra lite nya aerobic å dans koreografier, men har gått på en del bra pass på Njoy så man har fått lite inspiration!

Nu har jag å Gurra vart på gymet å snart kommer han hit så ska vi la käka å sen dricka lite vin å sen blire RITZ å skaka rumpa!
På tal om skaka rumpa, kolla det här klippet! De här tjejerna e 7år! Såååå jävla grymt! Finns många som tycker det är förskräckligt att de får klä sig å dansa så där!
Jag som dansare ser det inte så, utan det är dans å tjejerna har kul!

http://www.youtube.com/watch?v=zXCDv0IorMQ

Nu ska jag ta å diska lite å fundera på va jag ska blogga om nästa gång! Om ni har nåra egna förslag på va ni tycker jag ska skriva om så lämna en kommentar å ge ett förslag/förfrågan!!!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHA!!

Lämna inte ut för mycket om vad vi hålls med på jobbet! Då kan ju folk tro att vi inte gör ett smack;-)

Å jag menar vi jobbar ju väödigt hårt om dagarna( känns i käkmuuskeln)



2010-01-09 @ 21:52:11
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaaaaaruuuuuuuuuu

2010-01-10 @ 20:17:19
Postat av: Jenny

hahaahaa jaha är det sånt ni håller på med på jobbet.Kankse har valt fel boende att jobba på :)

2010-01-11 @ 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0