P-piller på 2 ben!

Idag väckte Zingo mig vid 9 så vi tog en promenad, brukar gå å lägga mig igen efter det! Men inte idag tänkte jag, for runt lite hemma!
Sen blev det gymmet, mitt span va inte där! Men men...kände att en av piercingarna på magen va lite öm så jag klämde lite på den. Då kom det lite var eller nåt typ...sen hamna den typ lite under huden. Men men tänkte jag!
Sen efter en stund så märkte jag att den åkt in under huden helt! Så nu vet jag inte hur det blir, jag ska ändå till piercaren på ons å sätta i Dermals på bröstet, där jag hade stavarna förut. Men nu får han väl ta fram en skalpell eller nåt å skära ut den som försvunnit! Vill ju inte att den ska börja vandra runt i kroppen!
Ska dessutom beställa hem större plattor, då e d nog mindre risk att de åker in oxå!

Så nu e en hel sån här inne under huden! Hurra!

Gone!

Sen prata jag me Mia å vi skulle ses!
Vi åkte hem till hennes mamma å pappa, Maggan å Kent. UNDERBARA människor som jag saknar å inte träffa så ofta. Träffade ju dem mer när jag å Mia dansade.

De är så roliga å jag trivs så bra med dem, å de är nog de snällaste som finns! De ställer upp så otrolig mkt på sina döttrar å alla.
Kent e nog bland de absolut mest generösa människor jag träffat!

Å Maggan e galet rolig! Så snabb å vass i sina kommentarer!
Mkt roligt har hon sagt genom åren!

Jag hade me julklappar till barna å Mia! Elijah blev glad, Amadeus dreglade mest vid paketöppningen, i glädje förstås!
Elijah e ett yrväder, jag beundrar Kent å Maggan att de orkar! Själv har jag ju inget tålamod!
Men det är kul å va med dem givetvis, men jag skulle nog aldrig fixa en helg själv med en unge, vem det än är!
Elijah är som ett P-piller på 2 ben för mig!:)

Men han är underbar hur som helst!

Deras hund Joe, en 65kilos rottweiler är oxå härlig, han låter Elijah göra precis va som helst. Helt otorligt! Snällare hund finns inte!

Vi hade en supertrevlig kväll, jag fick god mat å dryck å vi snackade å hade kul som alltid med dem!

Nu e jag hemma å ska nog snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0