Erotisk dansare?!?

Måste bara berätta en skoj grej, att allt finns på nätet e väl ingen nyhet å e det de så välkommen till verkligheten!!!
Det tycker jag är skoj med nätet att allt man kan tänka sig finns där, hur dumt å knasigt det än är! Sen finns ju oxå sånt som inte e bra men så e d ju alltid!
Å just därför finns ju folk till allting på nätet, oxå skoj, om man e medveten om det å kan ta det för va det är!

I förrgår fick jag ett erbjudande på nätet av en som ville att jag skulle komma å gå runt halvnaken på en fest å kåta upp folk! Jag skulle få 2000kr för 3h!
:-)

Snabba cash!!!

Tackade dock nej!:)

Kommentarer
Postat av: annie

vafan...jag hade ju kunnat följt med som din bodyguard!"

2010-01-24 @ 11:36:02
Postat av: Jenny

jag med :)

2010-01-24 @ 15:52:05
Postat av: Robert

Men det kanske hade varit massa heta killar där så ni hade försvunnit me nån av dem!

2010-01-24 @ 16:38:08
Postat av: Annie

Men då...troligt not...vi hade ju inte varit nåt för dem antagligen*haha

2010-01-24 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0