Billig tjej finnes på Burger King!

Oj, nu va d längesen igen jag bloggade!
I helgen, då gymmade jag å Gurra en del å sen på lör så drog vi till RITZ! Va helt ok, men vi va inte jätteparty sugna. Så vi gick till Burger King (FÖRLÅT Fam. Pojen, men det är längre till McD å jag frös väldigt mkt) där satt det en tjej med tröjan utochin plus att prislappen satt kvar. Då har hon gått så hela kvällen, underbart!

Billig Brud

Vi gick hem å kollade på Desperate Housewifes istället!:))

På sön så sov vi större delen av dagen, as usual!
Sen drog jag upp till dansskolan, danskurserna började i söndags! Kul å träffa lite dansfolk igen. Å så passade jag på att fixa till aerobicpass till veckan!
Varje termin när danskurserna startar så sammanfaller det med min 6 dagars vecka på Mobacka. Slår aldrig fel!
Så nu e man tillbaks i gamla rutiner, dvs. jobba mkt, vara hemma lite!

Danskurserna har gått bra å likaså aerobicen! Skojsigt!

Nu e d nog dags å sova. Imorrn skulle det va trevligt om de ringde medela att jag kan hämta min dator! Som jag ju lämnat in, men det blir nog nästa vecka!

Nä, nu kallar sängen! Over and out!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA! Nej men gud!

2010-01-16 @ 13:37:54
URL: http://stevadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0