Zingo Zolis

Ledig helg! Blir alltid stressad inför en helt ledig helg, för det är så sällan så jag tror att jag har glömt nåt jag ska göra då.
Men det hade jag inte!
I fre va jag på föreläsning på dan med jobbet, sen va jag på aerobic. Anna Duberg hade passet, så sjukt bra instruktör! Inte för inte att hon e en av d bästa i Sverige!

Sen på kvällen blev det Desperate Housewives för hela slanten!

På lör så skulle jag hälsa på mina föräldrar en sväng, men de tyckte att jag skulle hoppa över det pga. all snökaos på vägarna!
Så vi sa hej då på telefon istället, d ska nämligen åka till Indien nu å besöka bl.a. Taj Mahal!
Sen ska de till Sri Lanka. Pappa e där i arbete genom SIDA å biståndsföreningen de är med i. Så de är borta typ i 6v. Inte alls skönt å åka till solen i 6v jämfört med det här vädret!

Taj Mahal

Taj Mahal

Men som sagt blev inget besök hos pärona så jag å Zingo sov vidare istället! Sen åkte jag till gymet å sprang 5km!
Å det är ju inte så mkt för de flesta, men jag springer alltid bara ett varv i Vena spåret å d e 3km! Har usel långdistanskondition å usel på å pusha mig på långa sträckor! Va flera år sen jag sprang 2 varv.
Men nu hoppa jag på löpbandet å sprang 5km, riktigt nöjd!
Å sen kollade jag givetvis schlagern på kvällen!

Alcazar va bra, men inte så bra som jag hoppats! Elin va oxå bra! Timotej va bäst!
Darins låt va inte min typ alls!

Sen kollade jag lite mer DH!

Idag sön, gymet å sprang 5km igen! Duktig Råbärt! Jag måste få bort min gravidmage nu! Bestämde mig i helgen att nu får det va nog!

Sen kollade jag å Zingo DH hela kvällen! D e mysigt å ligga i soffan me Zingo sovandes i alla möjlia å omöjliga ställningar över mig!:)
Zingo med sina mörka färger å fashionabla tröjor e givetvis Zingo Solis, om han ska välja en karaktär i serien. Å det är då Gabrielle Solis (Eva Longoria) som han liknar!

Jag har nu hunnit avverka säsong 3 på 3 dagar! Känns bra att ha spenderat kvällarna med fruarna å Mr. Tom Scavo igen!

Nu e d dags för sängen, imorrn e d jobb!

Doug

Tom Scavo som spelas av Doug Savant

SLUT!

Doug med sin fru Laura! BITCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0