Skräcködla eller gudinna?????

Är Charlotte Perrelli en skräcködla eller en gudinna!?!?!!!
Det beror på om man frågar en straight kvinna eller en bög!

Själv fick jag lite abstinens på snyggt hår, snygg make, långa naglar, snygg kropp, snygga ben å snygga dyyyyra hööööga skor! Så jag va tvungen å surfa runt på charlottes blogg lite! För övrigt en väldigt bra blogg!

Så för min egen skull så lägger jag ut lite bilder på ödl...gudinnan! Dock kan jag förstå jämförelsen med en ödla!:)

Annelie kommer bli väldigt arg för att jag gör detta inlägg!:))

Charlotte


Snygg!

Jorå så att!

Snygga GUCCI skor om jag inte missminner mig!

Hej på dig!

Mmmm...

Här har vi lite mer av ödlelooken!

Ödla i långklänning!

Blååååå

Den här klänningen e en av d snyggaste hon brukar ha, å där inser man att man har för mkt koll på hennes outfits! Å hur matchar man en snygg klänning å ett "billigt" halsband från DYRBERG/KERN.

Louboutin

I ett par galet snygga Louboutin, som ju typ aldrig kostar under 5000kr! Men sen gör dom sjukt snygga skor oxå! Sen att det är mer än min månadshyra e ju en annan sak!

Vacker

Golden

Rosa

Mycket panna blir det!

Louis Vuitton

Å så en sista favorit! Från öppningen av Louis Vuitton butiken i Sthlm, i LV klänning förstås å sen skor som flugits in från Milanos catwalk för hennes skull!!! Jo jag tackar jag!

Så nu e min abstinens botat!


Kommentarer
Postat av: Annie

Det här var väl ett väldigt slöseri med tid o utrymme!!!



Bratsdocka!

2010-02-19 @ 07:15:15
Postat av: Jenny

Snygga skor, men hon ser ut som en skräcködla :)

2010-02-20 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0