Göteborg!!!

I går var det dags för första tävlingen för säsongen! I gbg!
Jag, Fredrik å Sandra åkte runt halv 7 på morgonen i The White Pearl! Det va lite krångligt å hitta men tillslut så!
Väldigt bra anordnad tävling som flöt på bra!
Vi var 16par i vår klass å vi kom 11. Vi antog att en domare inte skulle kryss oss, å så blev det oxå! Den domaren dömde lite annorlunda än de andra i flera klasser! Men så är det med bedömningssport, inget att gnälla över! E man me i leken så ...

Vi e jättenöjda me vår dans iaf!

Jakob & Miranda dansade jättebra, kul att de fick till det! Miranda va sjukt snygg i sin klänning!

Vi drog hemmåt i fullfart sen, mot närmsta McDonalds, Sandra krävde det!!!
Sen for vi hemmåt, va en del riktiga jävla idioter ute på vägen just den kvällen! Men men...

Väl hemma så blev det soft kväll, kollade på G.I. Jane. Den e sååå bra!

Idag sön sov jag till typ kl 14. Sen hade vi lite dansmöte å sen va d FP möte ikväll! Till sommarens show så har vi me en ny dansare, Alex!
Grym dansare, så det blir coolt! Som säkert många örebroare känner igen!
Sandra som känner han lite sa förvånad när jag sa att han skulle va me: "VA??? MÅSTE MAN INTE VA BÖG FÖR ATT VA ME???"

Nä, det är ju inget krav. Det vore ju fint när man jämt snackar om diskriminering å sånt!:)

Det blir nog en bra show, premiär 1a juli så ni vet!

Nu ska jag nog snart sova!

Dansa dansa...

Bästaste Miranda!

Jakob & Miranda!!!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Kul med en ny dansare till i showen!



ha det gott! /Niclas

2010-02-10 @ 11:56:51
URL: http://niclasorebro.blogspot.com/
Postat av: Thomas

Hahahahahahaha, måste man inte vara bög för att få vara med? Det va typ det roligaste jag hört på länge... Kan ju underlätta om man e bra på nåt, vem man sen ligger med e väl inte så intressant...hehehe

2010-02-12 @ 21:00:55
URL: http://sr.se/orebro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0