Alla Hjärtans Dag!

Nu har ju inte jag nåt hjärta å fira med, eftersom gymspanet inte raggat upp mig än!:)
Men jag firade det med min bästaste Stefan! Numera bor han ju i grythyttan där han pluggar! Jag åkte upp till han å hade med mig rosor, å fläskfilé!:)))

När jag parkerar bilen så ser jag en stoooor svart katt komma gåendes mot min bil! Å för er som inte vet så e jag typ livrädd för katter å allra mest för svarta katter! (Utan rassistisk underton)
Katter e onda, å de ser rakt igenom en! Å helt plötsligt så hoppar de på en å klöser ögonen ur en, jo så är det!
Vad händer!!!

Djävulen, som dagen till ära hade bosatt sig i den katt, hoppar upp på motorhuven å tittar in på mig! Jag såg döden i vitögat!
Vad är det enda rätta att göra???
Låsa dörren!

Så det gör jag för säkerhets skull!!! :-D

Sen går han sin väg efter ett tag!

Jag berättade för Stefan om detta, han berättar att det är Bosse! Djävulen gör verkligen allt för att passa in i samhället tänker jag!!!

Sen lagade vi och emma mat! Va smaskens, Stefan hade gjort glass till efterrätt!
D va en super trevlig kväll! Alltid skoj å träffa Stefan, de senaste gångerna har vi inte blivit osams alls! Känns väldigt konstigt!:))
Stefan e iaf underbar å en superduper kompis!

Jag dundrade hemåt genom skogarna lite senare å åkte å hämta Zingo, dags för min vecka!

Så det va min alla hjärtans dag, kvällen slutade med att jag delade säng med Zingo! Inte mer romantiskt än så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0