Tagen av polisen...but not in a good way!

Ons kväll lika med rep med FP! Det gick bra, va skoj som vanligt!

Sen skulle jag skjutsa hem Maggan och Gustav, Maggan först som bor i stjärnhusen!
Åker ditåt i laglig hastighet, for once! Då kommer en stor polisbuss å åker efter mig å slår på blåljus å rödljus å hela köret!
Va i helvete tänker man ju, körde jag för fort! FAAAN!
Svänger in vid Rosta Centrum eller va det heter, å stannar! Å vevar ner rutan!
Jag vet av erfarenhet att poliser kan ha en väldigt anklagande attityd när det är en svart person som kör!

Sen kommer det en polistjej och börjar fråga som vanligt helt idiotiska frågor, va tror de man ska svara!?!?

Polis: Jaha, vart ska ni då???
Jag: Jag ska släppa av Magnus, han bor här!!!
Polistjej: Körkort tack!

Då kommer en poliskille som kikar in å verkligen ser nöjd ut när han ser mig, som om han har hittat en misstänkt brottsling, jag va ju ändå svart!
Sen frågar han henne, å hon säger att en kille bor här!

Poliskille: Tänder ficklampan och lyser igenom bilen!!!

Polistjej: Jaha, vad händer sen då?? Blir det en lugn kväll?
Jag: Eh, ja jag ska jobba kl. 7 imorgon!

Polistjej: Jaha, vart jobbar du då?
Jag: På ett gruppboende i Marieberg och som danslärare!!!

Polistjej: (Väldigt glad) Jaha, va kul. Vad då för dans?
Jag: Latinamerikansk dans bl.a.

Polistjej: Salsa???
Jag: Ja!

Polistjej: Åhh, det är kul!
Jag: Eh, ja det stämmer!

Polistjej: På vilken dansskola?
Jag: Knut Säborg! Vill du komma på en kurs?

Polistjej: Hehe...mmm!
Polistjej: Har du blåst i en sån här förut? (Alkomätare)
Jag: Jadå! Å det har gått bra!

Polistjej: Bra! Blås inte hårt men länge!
Jag: Ja, jag brukar blåsa för kort stund!
Polistjej: Ok, men inte den här gången!
Jag: Oookeeyy!

Polistjej: Bra, det va negativt! Då får ni ha en trevlig kväll!


Alltså allvarligt, de va ju uppenbart att de inte hade nåt å göra!
Men snälla nån, vad får de för utbildning gällande frågor att ställa de de stoppar??!

Vad tror de att man ska svara på va ska ni göra nu?

Vi skulle precis åka å råna Statoil Västhaga, så om du inte hade fler frågor, bye bye!

Å den dummaste frågan, blir det en lugn kväll?

Nä, jag ska ta på mig rånarluvan å åka å leta upp nån tjej i nån park som jag kan våldta å sen ska jag skynda mig till WASA skolan där nåra ungdomar står å väntar på spriten jag köpte åt dem idag!
Sen just det ja, jag måste ju dumpa liket som ligger i bagaget. Jag funderar på Alnängsbadet!
Sen blir det hem å käka å slå på tjejen!

Alltså va tror de!

Hur många killar som de stannar säger att de jobbar som danslärare??! E d nödvändigt å fråga på vilken dansskola! Jag kan ju ljuga!

Men fick ju iaf göra reklam för dansskolan!











Kommentarer
Postat av: Linda

Öh, in här - du är lite utmanad (utmanande) sådär:



http://stevadotter.blogg.se/2010/april/blev-utmanad.html

2010-04-23 @ 10:41:40
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Annie

Har inte den där polisen tagit dig tillräckligt länge nu!?!

Skriv!

2010-05-04 @ 17:20:41
Postat av: Robert

Ja, du bloggar ju såååå ofta själv! Men imorrn ska jag försöka!

2010-05-06 @ 23:38:17
Postat av: Maud

Nästan värt ett lönelyft...

2010-05-19 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0