Mobiler ska bara funka!

Jaha, idag fick jag äntligen lämna in min mobil på reparation! Eller ja det har jag kunnat gjort tidigare men de har inte haft nån lånetelefon de ggr jag varit inne, å då känns det inte så intellegent å lämna in min.
Nu får vi se om jag får tillbaks den, för det va inte säkert att det gick å åtgärda. Det är alltså kontakten som e trasig, där man stoppar in laddaren.
Å om det inte går att laga så får man betala 250kr om man vill ha tillbaka telefonen. Hallå jag har ju betalat för den snart 1år.
Om jag då får en ny telefon, så lär jag väl få betala för den i 1år innan den e min! Så det känns ju jävligt snopet!

Det är ju kul me lånetelefoner, å se om folk glömt en massa skoj i dem! Det va ju det första jag kollade! hehe...
Men tyvärr inga smaskiga bilder!:)
Inte heller nåra pinsamma sms, det enda va en tjej som messat om att hon behövde bindor!

Va har annars hänt, varit en tuff jobbar helg! Vi har sovande natt, dock kan man inte va säker på att man får sova!

I fre började jag kl 15 sen gick jag av på lör kl 09, fick inte sova på natten alls så man va ju inte så pigg! Sen började jag kl 09 på sön morgon å gick av 09 på mån. Men då fick jag faktiskt sova! Men det va ju så där lagom roligt ändå!

Igår va det en dag full me dans, dansade själv en sväng på fm å sen va det latinträning på kvällen! Fick ny chacha av Knut!
D blev toppen, passade mig perfa! Jag behöver verkligen en viss typ av stil för att inte försvinna helt, å Knut har ju stenkoll på det efter att jag har dansat hos han i en massa år! Så det blev som väntat bra! Skoj skoj, lite nytändning!

Sen var det rep me FP gänget! Går superbra så det är toppen! Alex e en sån himla tillgång för oss, han är väldigt pedagogisk och är full med idéer, vad det än gäller för musik! Väldigt inspirerande!
Öppningsnummret känns som att det kommer bli grymt och maffigt, så jag kräver en strålande sommar så att vi får vara ute varje tors vi ska showa! För där är det stoor fin scen!
Annars ska jag minnas denna sommar å när jag väl kommer upp till himelen så ska jag spöa den som står ansvarig för vädret!

Idag har jag varit ledig, skööönt! Sov länge, sen upp å lämna in mobilen!
Sen gick jag rynningeviken å bort till stadsparken å hem! Skönt!
Sen va det soft, kollade Miami Ink, det är såå bra! Å jag blir så sugen på å gadda mig! Va ju flera år sen nu!

Dock är det snart dags för å pierca mig igen, eller snart, i slutet av maj ska jag sätta tillbaks stavarna på bröstet å månaden efter sätter jag i de på magen igen!
Bävar för det! Ajajaj! Men men...
Sen har jag en ny lite galen idé gällande piercingar, får se om det går att göra å om Wiman vill göra det!


En annan grej, alltså de flesta som känner vet ju att jag gillar rå å lite elak humor, å sånt man inte får skämta om!
Jag, Gustav å Maggan drog en massa sånna skämt efter repet! Å diskuterade det där!
Varför är det så farligt att skämta om sånt. Typ, judar, negrer, blinda, döda, olyckor??!
Det är väl klart som fan att man inte tycker att det är skoj me förintelsen och koncentrationslägren, eller att alla invandrare är oärliga och tjuvar, eller att det var jätteskoj med tsunamin! Men snälla nån, tagga ner liksom!

Sen är det klart att jag inte sitter i en synagoga å drar en massa judeskämt, eller åker till vivalla torg me megafon å drar skämt om att invandrare alltid stjäl cyklar eller nåt sånt!
Det är ju irreterande när folk tror på allvar att man menar det på allvar!
Sen behöver man inte tycka det är kul, det är en annan sak!

Men, väx upp!

Nu ska jag nog sova, natten som va så dog ingen men mkt annat konstigt!
Nu får vi se va som väntar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha , då förstår jag att du inte flyttade blicken ifrån telefonen ,jag hälsade på dig när du gick förbi Hm igår men fick inget hej tillbaka.Du var så fokuserad på telefonen :).

2010-04-21 @ 08:54:38
Postat av: Annie

Ja se du till att du har en fungerande telefon! Annars blir det inte bra för mig(ps. tror du drar judeskämt i en synagoga -)

2010-04-21 @ 21:17:22
Postat av: Robert

Jaså, å jag som brukar va så uppmärksam! Dåligt av mig!



Ja, självklart Annie!

Jo, fick jag chansen så skulle jag lätt göra det!

2010-04-22 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0