Gnisslan

Som sagt mina drömmar är ju som ingen annans typ!:) Å alltid e d nån som dör!
Man ska ju tydligen inte kunna drömma att man själv kan dö, men det gjorde jag i förrgår!
Jag såg inte när det hände, men i nästa stund så va jag död å såg den sista överlevande, Mathilda, försöka klara sig. Vilket hon oxå gjorde!

Inatt va det ett flertal olika knäppa drömmar! Som den här.

Vi va ett gäng som skulle hälsa på min kompis Stefan där han bodde, helt plötsligt när vi ska upp till lgh så skriker alla att Gnisslan kommer! Å sen far alla in i lgh å låser, å jag blir kva i trapphuset!
Sen kommer Gnisslan!!! En stor tjej som ser ut som en kanin i ansiktet med stora hemska framtänder! Hon är inte snäll förstår man!
Hon försöker fånga mig men tillslut lyckas jag undkomma henne och fly in i Stefans lgh. Där är helt plötsligt Dannes kille Billy, som ju bor i Sydney! Vet inte riktigt hur han kom hit! Särskilt inte med tanke på flygstoppet!:)

Är det nån mer som drömt om Gnisslan?

Sen blev det en annan dröm, som utspelade sig i Hagaby där jag bodde när jag bodde hemma! Plötsligt hör jag ett jävla liv å det är mitt i natten! Då är det en massa killar som kör streetrace eller va det heter i villaområdet!
Å sen e Mias föräldrar å familj där! Å jag springer runt för å rädda Elijah å Mias hund å Zingo ifrån att bli överkörda!

I nästa dröm som jag inte riktigt kommer ihåg, men då tillslut så dog nån!:)

Härligt! Får se va det blir ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0