Varför göra saker svårt när det kan va enkelt??

Är det bara jag som stör mig på det här med 3l mjölkförpackningarna??! Sökte efter en bild på en sån å hittade en på en blogg, så det är iaf en till som stör sig på det! Nu stal jag hans bild, ifall han läser det här!:)
Det går ju inte att öppna skiten, det blir ju alltid så att det sitter papper kvar för öppningen så man får skära el. klippa upp! Ska det va så???
Av nån konstig anledning så får kvinnor ofta upp förpackningen utan problem, iaf är det så på mitt jobb!
Men varför är det så svårt, varför sitter pappret så hårt! Då får man väl komma på en bättre anordning!

Jaja, en av dagens funderingar! Går antagligen under rubriken "Patetiska I-lands problem!"

HATA!

Kommentarer
Postat av: Annie

Förmodligen är det nån med som tjänar pengar på dessa paket o säkert har patent på skiten med :-)

2009-10-01 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0