Vad är klockan? Vad är det för år? Vad har jag försovit mig till?

Idag har jag jobbat, idag slutade jag kl 15! Det gör jag en dag på 6veckor så jag blir ju överlycklig varje gång den dagen kommer!
Å om jag hinner så brukar jag sova efter jobbet på tisdagar innan jag ska till aerobicen!
Generellt så gillar jag inte å sova på dagen el kvällen så där, för när jag vaknar så vaknar jag i PANIK! Alltid! Å tankarna rusar genom huvet, VAD ÄR KLOCKAN, VILKEN DAG ÄR DET, VILKET ÅR ÄR DET, VAD HAR JAG FÖRSOVIT MIG TILL???????

Men idag hann jag sova en del eftersom jag slutade så tidigt! Va skönt! Vaknade me lite mindre panik än vanligt, men trodde ändå att jag försovit mig! Brukar ofta drömma att jag försovit mig oxå, som extra krydda!
Ja, just d...mina drömmar e ju ett kapitel för sig! En del av mina nära vänner vet hur mina drömmar brukar se ut, men det kan man inte berätta för alla! Ofta är det sjukt makabra drömmar som skulle få SAW filmerna att framstå som Björnes Magasin i jämförelse! Usch, ja ja...som en hint så dör alltid minst en, å jag blir för det mesta jagad! Dock så brukar jag kunna ligga å tänka samtidigt som jag drömmer, "nä nu vaknar jag för nu är det otäckt! Typ så!

Vaknade iaf å såg att frisyren efter tuppluren var knullrufs, enbart pga. sömn tyvärr! Det är så lyckat å se ut så 5min innan man ska till aerobicen! Men tack vare Klippotekets sprej så fixade det sig, tror jag!:)
Aerobicen gick bra, hade gjort om passet lite!

Sen bar det av till Karl Johan Skolan, där vi repar nu med Fashion Pack.
Jag gillar inte skolor, usch...btw!

Vi repade in vårat nya öppningsnummer, det gick jättebra! Fick mkt gjort! Men då hade de andra suttit å pratat av sig 1h innan oxå!:-D
Maggan va skeptisk till en del grejer jag föreslog, haha, men det blev bra å kommer bli toppen sen!

Hamnade hos Lotta senare, kul å ses å prata av oss lite!
Nu sitter jag är å borde gå å lägga mig, undra va man ska drömma inatt! Undra vem som ska dö!:)

Kommentarer
Postat av: Maud

Kan inte låta bli att kommentera märker jag,,,

Likadant för mig när det handlar om att sova på "icke-nattetid" så att säga.

För min del om jag solar solarium och med resultatet att jag sätter mig upp i panik och alltid slår huvudet i solarietaket....

2009-09-25 @ 16:28:45
Postat av: Mia

Kom å tänka på när jag skulle hämta dig i Hagaby när vi skulle träna o du vaknade av att jag ringde..

Fy fan vad roligt det var!!! =)

2009-09-26 @ 00:05:28
Postat av: Robert

Kul med kommentarer! Det gillar jag!

Hahaha, ja det låter ju mindre kul!:)



Ja, gud ja! För er som inte vet så vaknade jag å som ALLA så vill man inte säga att jag sover! Men Mia kan jag liksom säga precis allt till så d va mest larvigt!



Mia fråga om jag sov.

Nejdå!!! Jag kommer ner på en gång.

Men jag kan vänta!



Skrikandes!: JAG KOMMER NER!!!!



hahaha...



2009-09-26 @ 00:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0