Torsdag

Jobbat idag, jag jobbar ju alltid torsdagar!
Sen tränade jag å Sandra i 2h, jättekul å så skönt å dansa å träna länge å kunna detaljträna! Blev mkt bättre, Sandra e en grym tjej å hon fick till mkt som suttit fast lite förut! Skoj! Bra jobbat!
Nu ska bara den här gubben förbättra sig oxå!:)
Åhh, har kommit på hur nya kläderna ska se ut!!! Kommer bli så bra, måste först konferera med Coach Fredrik om vad han tycker!:-D
Men fi fan det kommer bli snyggt, å så ska Gustav fixa hår å sminkning på Sandra på SM som är i Örebro i Oktober! Så det kommer bli sååå bra!
Nu är det bara att beställa tyg å sen gå upp till Janne å lägga fram mina ideér som alltid slutar med att han skrattar lite å sen svarar, Jaha ja...vi kör!

Hade aerobic sen, va skoj! Hälen kändes inte av så mkt!
Snackade lite me min fru Lotta oxå, hon skulle dra till sin blivande man Micke efter aerobicen! Invecklat förhållande vi har!:-D

Nu ska jag det snart sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0